کد خبر : 69957
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۰

سفیدبرفی دیزنی با یک میلیون دیسلایک رکورد شکست!

سفیدبرفی دیزنی با یک میلیون دیسلایک رکورد شکست!

به گزارش بازیگر 360 ، در اتفاقی نادر در دنیای سینما، تریلر رسمی فیلم لایو اکشن “سفیدبرفی” با موجی از انتقادات کاربران روبرو شده و تعداد دیسلایک‌های آن در یوتیوب از مرز یک میلیون گذشت. این واکنش شدید کاربران، آینده این پروژه پرهزینه دیزنی را با ابهام روبرو کرده است. تریلر سفیدبرفی دیزنی یک میلیون

به گزارش بازیگر 360 ، در اتفاقی نادر در دنیای سینما، تریلر رسمی فیلم لایو اکشن “سفیدبرفی” با موجی از انتقادات کاربران روبرو شده و تعداد دیسلایک‌های آن در یوتیوب از مرز یک میلیون گذشت. این واکنش شدید کاربران، آینده این پروژه پرهزینه دیزنی را با ابهام روبرو کرده است.

تریلر سفیدبرفی دیزنی یک میلیون دیسلایک خورد!

انتخاب بازیگران، به ویژه بازیگر نقش سفیدبرفی، و همچنین طراحی برخی شخصیت‌ها مانند هفت کوتوله، از جمله دلایل اصلی این انتقادات گسترده است. بسیاری از منتقدان، کیفیت جلوه‌های ویژه فیلم را نیز زیر سوال برده‌اند.

با وجود این انتقادات، دیزنی همچنان به برنامه‌های خود برای اکران این فیلم در سال آینده میلادی ادامه می‌دهد. اما با توجه به هزینه بالای تولید این اثر و بازخوردهای منفی اولیه، موفقیت تجاری آن در گیشه نامشخص است.

آیا دیزنی با این تصمیم ریسک بزرگی کرده است؟ باید منتظر ماند و دید که آیا این فیلم می‌تواند انتظارات را برآورده کند یا به یکی از پرهزینه‌ترین شکست‌های تاریخ سینما تبدیل خواهد شد.

در این فیلم ریچل زگلر در نقش سفیدبرفی، گل گدوت در نقش ملکه شیطانی، مارک وب به عنوان کارگردان هنرنمایی کرده اند.

تاریخ اکران فیلم: ۱ فروردین ۱۴۰۴

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn