کد خبر : 71022
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۹

انیمیشن «درون و بیرون ۲» رکورد جدیدی ثبت کرد

انیمیشن «درون و بیرون ۲» رکورد جدیدی ثبت کرد

به گزارش بازیگر 360 ، انیمیشن پیکسار «درون و بیرون ۲» با فروش فوق‌العاده خود در سراسر جهان، به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما تبدیل شده است. این انیمیشن موفق شد از فیلم محبوب «شیر شاه» پیشی بگیرد و اکنون در رتبه نهم پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ قرار دارد. رکوردشکنی Inside Out 2 ادامه دارد

به گزارش بازیگر 360 ، انیمیشن پیکسار «درون و بیرون ۲» با فروش فوق‌العاده خود در سراسر جهان، به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما تبدیل شده است. این انیمیشن موفق شد از فیلم محبوب «شیر شاه» پیشی بگیرد و اکنون در رتبه نهم پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ قرار دارد.

رکوردشکنی Inside Out 2 ادامه دارد

با وجود اکران نسخه دیجیتال، «درون و بیرون ۲» همچنان در گیشه می‌درخشد. این انیمیشن تاکنون بیش از ۱.۶۶۷ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته است. این موفقیت چشمگیر، پیکسار را یک بار دیگر به عنوان برنده‌ی اصلی صنعت انیمیشن معرفی می‌کند.

آیا «درون و بیرون ۲» به رتبه هشتم می‌رسد؟

با توجه به روند فروش فعلی، انتظار می‌رود که «درون و بیرون ۲» به زودی از فیلم «دنیای ژوراسیک» نیز پیشی بگیرد و به رتبه هشتم پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ دست پیدا کند.

تیم سازنده

در پشت صحنه‌ی این موفقیت بزرگ، اسامی آشنا مانند امی پولر، فیلیس اسمیت و لویس بلک به عنوان صداپیشگان اصلی قرار دارند. کارگردانی این انیمیشن بر عهده‌ی کلسی مان بوده است.

آینده‌ی «درون و بیرون»

با توجه به موفقیت چشمگیر «درون و بیرون ۲»، شایعاتی در مورد ساخت قسمت سوم این انیمیشن شنیده می‌شود. همچنین، یک سریال انیمیشنی با نام «Dream Productions» در سال ۲۰۲۵ از دیزنی پلاس پخش خواهد شد.

«درون و بیرون ۲» نه تنها یک انیمیشن سرگرم‌کننده، بلکه یک موفقیت تجاری بزرگ است. این فیلم نشان می‌دهد که انیمیشن‌های پیکسار همچنان توانایی جذب مخاطبان در تمام سنین را دارند.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn