کد خبر : 72170
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲

باید مقابل قرقیزستان قدرتمان را به آسیا نشان دهیم

باید مقابل قرقیزستان قدرتمان را به آسیا نشان دهیم

شاهرخ بیانی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص تقابل امروز تیم ملی ایران مقابل قرقیزستان اظهار کرد: برخلاف خیلی‌ها که فکر می‌کنند بازی آسانی در پیش داریم به نظرم نباید خودمان را در این دیدار از قبل برنده بدانیم. به نظرم تیم‌هایی که ضعیف‌تر هستند بازی کردن با آنها سخت‌تر است، چون

شاهرخ بیانی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص تقابل امروز تیم ملی ایران مقابل قرقیزستان اظهار کرد: برخلاف خیلی‌ها که فکر می‌کنند بازی آسانی در پیش داریم به نظرم نباید خودمان را در این دیدار از قبل برنده بدانیم. به نظرم تیم‌هایی که ضعیف‌تر هستند بازی کردن با آنها سخت‌تر است، چون این جور تیم‌ها می‌آیند و کار دفاعی می‌کنند و سخت می‌شود.

وی افزود: ما همیشه مقابل تیم‌هایی مثل کره جنوبی و وژاپن خوب بازی کردیم، اما نباید تیم قرقیزستان را دستکم بگیرند و بتوانند بازی خوبی انجام بدهند و با تفاضل گل خوب بازی را پیروز شوند. انتظار من یک برد خوب و پرگل در بازی اول است و امیدوارم بازیکنان بتوانند بازی خوبی انجام بدهند که رقیبان ما متوجه شوند که تیم ملی ایران همیشه قوی هست. به هر حال تمام آسیا از ایران می‌ترسند و امیدوارم ملی پوشان بتوانند سربلند از این بازی بیرون بیایند.

وی در مورد نفرات دعوت شده به اردو عنوان کرد: دعوت بازیکنان تیم ملی سلیقه‌ای است. هیچ کس نمی تواند ایرادی از سرمربی تیم ملی بگیرد، چون براساس تاکنیکش و برنامه اش بازیکنانی را به تیم ملی دعوت می‌کند. حالا بازیکن بازی نکرده، سر مربی تیم ملی به آن بازیکن اعتقاد داشته که دعوتش کرده است. قلعه نویی هر بازیکنی که انتخاب می‌کرد یک ایرادی گرفته می‌شد. ان شا الله همین نفراتی که انتخاب کردند بتوانند بازی خوبی انجام بدهند و سرفرازی اش برای مردم ایران خواهد بود.

بیاتی درباره اینکه به نظرش تیم ملی فوتبال در گروه سختی قرار دارد، گفت: نه، تیمی که می‌خواهد به جام جهانی برود گروه سخت و آسان ندارد. تیم ملی ما چندین سال است که به جام جهانی رفته است. البته آسیایی‌ها پیشرفت کرده اند، اما ما هم پیشرفت کردیم. در هر صورت ملی پوشان چند ین سال است در کنار هم بازی کردند، اما حریفان آسانی نداریم.

منبع خبر

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn