کد خبر : 72527
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۸

تمدید فصل پنجم سریال کمدی محبوب “Only Murders in the Building”

تمدید فصل پنجم سریال کمدی محبوب “Only Murders in the Building”

به گزارش بازیگر 360 ، خبر خوش برای طرفداران سریال کمدی جنایی “فقط قتل‌ها در ساختمان”! شبکه هولو به تازگی اعلام کرده که این سریال محبوب برای فصل پنجم تمدید شده است. فصل چهارم این سریال کمدی پرطرفدار هم‌اکنون در حال پخش است و استقبال گسترده‌ای از آن شده است. با توجه به این موفقیت،

به گزارش بازیگر 360 ، خبر خوش برای طرفداران سریال کمدی جنایی “فقط قتل‌ها در ساختمان”! شبکه هولو به تازگی اعلام کرده که این سریال محبوب برای فصل پنجم تمدید شده است.

فصل چهارم این سریال کمدی پرطرفدار هم‌اکنون در حال پخش است و استقبال گسترده‌ای از آن شده است. با توجه به این موفقیت، تصمیم به ساخت فصل پنجم گرفته شده تا داستان جذاب و پر رمز و راز این سریال ادامه پیدا کند.

فصل پنجم مانند فصل‌های قبلی در ۱۰ قسمت تولید خواهد شد و همچنان توسط بخش تلویزیونی استودیوی قرن بیستم ساخته می‌شود. انتظار می‌رود در این فصل شاهد بازگشت بازیگران محبوب سریال از جمله استیو مارتین، مارتین شورت، سلنا گومز و مریل استریپ باشیم.

گفتنی است که استیو مارتین علاوه بر بازی در نقش اصلی این سریال، به همراه جان هافمن وظیفه ساخت آن را نیز بر عهده دارد. این دو سازنده با استقبال خوبی که از فصل‌های قبلی شده مواجه شده‌اند، برای ساخت فصل پنجم نیز باز خواهند گشت.

با توجه به این خبر، طرفداران سریال می‌توانند با خیالی آسوده منتظر ادامه ماجراهای هیجان‌انگیز شخصیت‌های محبوب خود باشند.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn