کد خبر : 73279
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵

اشک‌های مجری معروف جلوی دوربین ؛ ژیلا صادقی از آرزوی بر باد رفته مادرشدن صحبت کرد + ویدئو

اشک‌های مجری معروف جلوی دوربین ؛ ژیلا صادقی از آرزوی بر باد رفته مادرشدن صحبت کرد + ویدئو

به گزارش بازیگر 360 ، ژیلا صادقی، بازیگر و مجری محبوب کشورمان، در اظهارات تکان‌دهنده‌ای در برنامه برمودا، پرده از یکی از دردناک‌ترین بخش‌های زندگی شخصی‌اش برداشت. او با صدایی لرزان و چشمانی اشک‌آلود، از از دست دادن فرصت مادرشدن به عنوان بزرگترین دغدغه زندگی‌اش یاد کرد و این فقدان را جبران‌ناپذیر دانست. این اظهارات

به گزارش بازیگر 360 ، ژیلا صادقی، بازیگر و مجری محبوب کشورمان، در اظهارات تکان‌دهنده‌ای در برنامه برمودا، پرده از یکی از دردناک‌ترین بخش‌های زندگی شخصی‌اش برداشت. او با صدایی لرزان و چشمانی اشک‌آلود، از از دست دادن فرصت مادرشدن به عنوان بزرگترین دغدغه زندگی‌اش یاد کرد و این فقدان را جبران‌ناپذیر دانست.

این اظهارات صریح و احساسی، واکنش‌های بسیاری را در پی داشت و بار دیگر نشان داد که چهره‌های مشهور نیز همچون سایر افراد، دغدغه‌ها و دردهای درونی خود را دارند. ژیلا صادقی که در طول سال‌ها فعالیت هنری‌اش همواره با لبخند و انرژی مثبت ظاهر شده بود، این بار با روایتی دردناک و صادقانه، به عمق احساساتش دسترسی پیدا کرد.

گفتنی است که ژیلا صادقی پیش از این نیز در برنامه‌های مختلف، از جمله دورهمی، با حواشی و انتقاداتی روبرو شده بود که بر روحیه او تأثیر گذاشته بود. اما این بار، او با شجاعت تمام، از آسیب‌پذیری خود گفت و به مخاطبانش نشان داد که حتی موفق‌ترین افراد نیز می‌توانند در برابر مشکلات زندگی تسلیم شوند.”

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn