کد خبر : 75097
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲

درخواست مهران غفوریان از وزیر ارتباطات ؛ ماجرای آیفون‌های قاچاق و بلای رجیستری غیرقانونی چیست ؟

درخواست مهران غفوریان از وزیر ارتباطات ؛ ماجرای آیفون‌های قاچاق و بلای رجیستری غیرقانونی چیست ؟

به گزارش بازیگر 360 ، مهران غفوریان، بازیگر سینما و تلویزیون، در یک استوری اینستاگرامی از وزیر ارتباطات درخواست کرده است تا مشکل رجیستری گوشی‌های آیفون سری 14 و 15 را برطرف کند. این درخواست در حالی مطرح می‌شود که اخیراً خبر ساخت اولین فیلم سینمایی وی نیز منتشر شده است. در سال‌های اخیر، محدودیت‌هایی

به گزارش بازیگر 360 ، مهران غفوریان، بازیگر سینما و تلویزیون، در یک استوری اینستاگرامی از وزیر ارتباطات درخواست کرده است تا مشکل رجیستری گوشی‌های آیفون سری 14 و 15 را برطرف کند. این درخواست در حالی مطرح می‌شود که اخیراً خبر ساخت اولین فیلم سینمایی وی نیز منتشر شده است.

در سال‌های اخیر، محدودیت‌هایی برای واردات برخی کالاها از جمله گوشی‌های هوشمند با قیمت بالا اعمال شده است. آیفون‌های سری 14 و 15 به دلیل قیمت بالای خود، تحت تاثیر این محدودیت‌ها قرار گرفته‌اند.
سیاست‌های رجیستری: سیاست‌های رجیستری گوشی‌های همراه در ایران با هدف کنترل بازار و جلوگیری از ورود گوشی‌های قاچاق اعمال می‌شود. اما این سیاست‌ها گاهی اوقات باعث ایجاد مشکلاتی برای کاربران قانونی می‌شود.

متاسفانه، در برخی موارد، افراد سودجو برای کسب درآمد بیشتر، اقدام به انجام کارهای غیرقانونی در زمینه رجیستری این مدل گوشی‌ها می‌کنند. این اقدامات نه تنها برای کاربران مشکل‌ساز است، بلکه به بازار نیز آسیب می‌رساند.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn