کد خبر : 75288
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۷

تغییر چهره جالب اکبر عبدی در ماه عسل !+ عكس

تغییر چهره جالب اکبر عبدی در ماه عسل !+ عكس

به گزارش بازيگر 360 ،‌ سریال «ماه عسل» به تهیه‌کنندگی مرتضی رزاق کریمی و کارگردانی منوچهر هادی، این روزها در تهران مراحل پایانی تصویربرداری را سپری می‌کند. این سریال که با موضوع ازدواج به رشته تحریر درآمده، با حضور بازیگرانی چون اکبر عبدی، قدرت‌الله ایزدی، یوسف تیموری، یوسف صیادی، امیر کاظمی، مریم مؤمن و الهام

به گزارش بازيگر 360 ،‌ سریال «ماه عسل» به تهیه‌کنندگی مرتضی رزاق کریمی و کارگردانی منوچهر هادی، این روزها در تهران مراحل پایانی تصویربرداری را سپری می‌کند. این سریال که با موضوع ازدواج به رشته تحریر درآمده، با حضور بازیگرانی چون اکبر عبدی، قدرت‌الله ایزدی، یوسف تیموری، یوسف صیادی، امیر کاظمی، مریم مؤمن و الهام حمیدی، نوید بخش طنزی متفاوت است.

یکی از نکات قابل توجه در این سریال، تغییر چهره اکبر عبدی است. این بازیگر پیشکسوت که معمولاً با چهره آشنایی برای مخاطبان ظاهر می‌شود، در سریال «ماه عسل» با ظاهری جدید و متفاوت به ایفای نقش پرداخته است. این تغییر چهره، کنجکاوی مخاطبان را برای دیدن این سریال بیشتر کرده است.

منوچهر هادی که پیش از این سریال‌هایی مانند «عاشقانه»، «دلدادگان»، «خداحافظ بچه» و «خوب بد زشت» را برای شبکه نمایش خانگی کارگردانی کرده بود، با ساخت سریال «ماه عسل» به تلویزیون بازگشته است. این کارگردان باسابقه، با توجه به تجربه موفقش در ساخت سریال‌های عاشقانه و اجتماعی، امیدوار است با این سریال طنز نیز بتواند نظر مخاطبان را جلب کند.

سریال «ماه عسل» در فهرست تولیدات طنز سیمافیلم قرار دارد و به زودی از یکی از شبکه‌های تلویزیونی پخش خواهد شد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn