کد خبر : 80379
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۲

واکنش مدیرعامل سپاهان به درگذشت هوادار ملوان/ تلاش کردیم قانون اجرا شود

واکنش مدیرعامل سپاهان به درگذشت هوادار ملوان/ تلاش کردیم قانون اجرا شود

مهدی آذربایجانی، مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، پس از بازی با ملوان، ضمن تسلیت به خانواده ملوان و جامعه ورزش به خاطر درگذشت یکی از هواداران ملوان، اظهار داشت: «هیجانات بازی باعث شد یکی از هواداران دچار عارضه قلبی شود و علی‌رغم تلاش‌های تیم‌های پزشکی، متأسفانه ایشان فوت کرد. این حادثه تلخی بود و امیدواریم

مهدی آذربایجانی، مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، پس از بازی با ملوان، ضمن تسلیت به خانواده ملوان و جامعه ورزش به خاطر درگذشت یکی از هواداران ملوان، اظهار داشت: «هیجانات بازی باعث شد یکی از هواداران دچار عارضه قلبی شود و علی‌رغم تلاش‌های تیم‌های پزشکی، متأسفانه ایشان فوت کرد. این حادثه تلخی بود و امیدواریم شاهد چنین حوادثی در ورزشگاه‌ها نباشیم.»

آذربایجانی درباره وضعیت میزبانی در فولادشهر و نقش‌جهان گفت: «ما سابقه طولانی در فولادشهر داریم و در حال بهبود وضعیت چمن نقش‌جهان هستیم تا آبان ماه ورزشگاه آماده باشد.»

وی همچنین به بحث افزایش سقف بودجه اشاره کرد و گفت: «تلاش کردیم قانون به درستی اجرا شود و استفاده بهینه از پاداش‌های آسیایی صورت گیرد. ما به دنبال شفافیت در قراردادها و بودجه هستیم.»

او درباره مسائل حاشیه‌ای و تصمیمات فدراسیون نیز افزود: «ما به بزرگ‌ترها احترام می‌گذاریم و درخواست ما عمل به قانون و فیرپلی مالی است. امیدواریم تصمیمات صحیح برای تیم و بازیکنان گرفته شود.»

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn