کد خبر : 80634
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۶

شهاب حسینی: کسی در جشنواره کن درکی از امام زمان ندارد که من راجع بهش حرف بزنم+ ویدیو

شهاب حسینی: کسی در جشنواره کن درکی از امام زمان ندارد که من راجع بهش حرف بزنم+ ویدیو

ویدیویی از صحبت های شهاب حسینی در نشست خبری فیلم شین را مشاهده بفرمایید. وی به سوال یک خبرنگار که جایزه اش را چرا در کن به امام زمان تقدیم نکرده واکنش نشان داد. سید شهاب الدین حسینی تنکابنی بازیگر، تهیه کننده و کارگردان کشورمان 14 بهمن ماه سال 1352 در تهران متولد شد و

ویدیویی از صحبت های شهاب حسینی در نشست خبری فیلم شین را مشاهده بفرمایید. وی به سوال یک خبرنگار که جایزه اش را چرا در کن به امام زمان تقدیم نکرده واکنش نشان داد.

سید شهاب الدین حسینی تنکابنی بازیگر، تهیه کننده و کارگردان کشورمان 14 بهمن ماه سال 1352 در تهران متولد شد و اصالتا اهل تنکابن است.شهاب اولین فرزند یک خانواده شش نفره است و یک برادر و دو خواهر دیگر هم دارد.او دو فرزند به نام های محمدامین، متولد 14 بهمن 1382 و امیرعلی متولد 20 مردادماه سال 1390 دارد. حسینی صاحب یک کافه رستوران در تهران می باشد.

ویدیویی قدیمی از صحبت های شهاب حسینی درباره دریافت جایزه اش در جشنواره کن را ملاحضه می کنید. شهاب حسینی در این ویدیو گفت: مگر در جشنواره جهانی فیلم کن میشه در مورد تولد امام زمان صحبت کرد؟شین فیلمی به نویسندگی و کارگردانی میثم کزازی و به تهیه‌کنندگی تقی علیقلی‌زاده محصول سال 1397 است. شهاب حسینی علاوه بر بازی، به‌عنوان مشاور کارگردان نیز در این پروژه سینمایی حضور دارد.

منبع خبر

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn