کد خبر : 81971
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۳

پیتر دینکلیج همچنان از پایان Game of Thrones دفاع می‌کند

پیتر دینکلیج همچنان از پایان Game of Thrones دفاع می‌کند

به گزارش بازیگر 360 ، این بازیگر برنده جایزه امی، در مصاحبه اخیر خود با مجله رولینگ استون، ضمن صحبت درباره فیلم جدیدش، مجدداً نظرات خود را درباره پایان‌بندی سریال “بازی تاج و تخت” بیان کرد. دینکلیج که به خاطر ایفای نقش درخشان شخصیت تیریون لنیستر شناخته می‌شود، از علاقه‌ی خود به این سریال و

به گزارش بازیگر 360 ، این بازیگر برنده جایزه امی، در مصاحبه اخیر خود با مجله رولینگ استون، ضمن صحبت درباره فیلم جدیدش، مجدداً نظرات خود را درباره پایان‌بندی سریال “بازی تاج و تخت” بیان کرد. دینکلیج که به خاطر ایفای نقش درخشان شخصیت تیریون لنیستر شناخته می‌شود، از علاقه‌ی خود به این سریال و شخصیتش سخن گفت و تأکید کرد که از پایان‌بندی سریال راضی است.

چرا پایان‌بندی “بازی تاج و تخت” این‌قدر جنجالی شد؟

پس از پایان فصل هشتم سریال “بازی تاج و تخت”، موجی از انتقادات نسبت به پایان‌بندی آن در میان طرفداران به راه افتاد. بسیاری از بینندگان معتقد بودند که پایان‌بندی سریال شتاب‌زده، غیرمنطقی و دور از انتظار بوده و به اندازه کافی به رمان‌های جورج آر. آر. مارتین، خالق این جهان، وفادار نبوده است.

دلایل دفاع دینکلیج از پایان‌بندی سریال:

  • علاقه شخصی: دینکلیج به عنوان یکی از بازیگران اصلی سریال، به این پروژه احساس تعلق خاطر خاصی دارد و از پایان‌بندی آن راضی است.
  • احترام به تصمیم سازندگان: او معتقد است که سازندگان سریال حق داشتند تصمیمات خود را بگیرند و هرکس حق دارد نظر شخصی خود را درباره پایان‌بندی داشته باشد.
  • تجربه متفاوت: دینکلیج بر این باور است که هر بیننده‌ای ممکن است برداشت متفاوتی از پایان‌بندی سریال داشته باشد و این موضوع کاملاً طبیعی است.

نظرات سایر بازیگران درباره پایان‌بندی:

در حالی که دینکلیج از پایان‌بندی سریال دفاع می‌کند، بسیاری از بازیگران دیگر نظرات متفاوتی دارند. برای مثال، کیت هرینگتون (بازیگر نقش جان اسنو) و جیکوب اندرسون (بازیگر نقش کرم خاکستری) از عجله‌کاری در ساخت فصل آخر انتقاد کرده‌اند.

این خبر نشان می‌دهد که اختلاف نظرها درباره پایان‌بندی سریال “بازی تاج و تخت” همچنان ادامه دارد و این سریال حتی پس از پایان یافتن، همچنان موضوع بحث و جدل است.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn