کد خبر : 85686
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵

ایران ۱ – ۱ گواتمالا/ گزارش زنده

ایران ۱ – ۱ گواتمالا/ گزارش زنده

تیم ملی فوتسال کشورمان در دومین دیدارش در جام جهانی فوتسال مقابل گواتمالا قرار گرفته است. تیم ملی فوتسال کشورمان در دومین دیدارش در جام جهانی فوتسال که در ازبکستان در حال برگزاری است، از ساعت ۱۶ در مجموعه ورزشی یونیورسال بخارا به مصاف گواتمالا رفت. شاگردان شمسایی در بازی نخست خود، هفت بر یک

تیم ملی فوتسال کشورمان در دومین دیدارش در جام جهانی فوتسال مقابل گواتمالا قرار گرفته است.

تیم ملی فوتسال کشورمان در دومین دیدارش در جام جهانی فوتسال که در ازبکستان در حال برگزاری است، از ساعت ۱۶ در مجموعه ورزشی یونیورسال بخارا به مصاف گواتمالا رفت. شاگردان شمسایی در بازی نخست خود، هفت بر یک ونزوئلا را شکست داده بودند و صدرنشین گروه F هستند.

وحید شمسایی در دومین بازی جام جهانی تیم ملی ایران در گروه F، سعید مومنی، سالار آقاپور، مهدى کریمى، بهروز عظیمى و محمدرضا سنگ‌سفیدی را به عنوان بازیکنان شروع کننده دیدار با گواتمالا به زمین فرستاد.

گزارش مسابقه:

ایران بازی را کاملا هجومی آغاز کرد و سالار آقاپور نخستین موقعیت جدی مسابقه را ایجاد کرد و شوت از راه دورش به تیر دروازه گواتمالا برخورد کرد.

ایران از همان دقایق ابتدایی برای زدن گل فشار آورد و پاورپلی بازی کرد و در یکی از این صحنه‌ها نزدیک بود گواتمالا دروازه خالی ایران را باز کند.

در پنجمین دقیقه از بازی حسین طیبی می توانست دروازه حریف را باز کند اما ضربه اش با اختلاف کم به بالای دروازه حریف رفت. طیبی لحظاتی بعد با یک شوت دیگر شانسش را امتحان کرد که این بار دروازه بان گواتمالا توپ را مهار کرد.

در دقیقه شش بازی، گواتمالا برخلاف جریان مسابقه به گل رسید. ایران که برای زدن گل برتری کاملا جلو کشیده بود، گواتمالا از این فرصت استفاده کرد و در یک ضدحمله دروازه ایران را باز کرد.

این برتری البته دوام زیادی نداشت و به محض شروع مجدد مسابقه ایران گل تساوی را زد. سعید احمد عباسی با یک چرخش زیبا و شوت دقیق توپ را به کنچ دروازه گواتمالا زد تا بازی یک بر یک شود.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn