کد خبر : 85701
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۲

نمایشگاه خودرو مشهد آغاز به کار کرد

نمایشگاه خودرو مشهد آغاز به کار کرد

سرپرست نمایشگاه بین المللی مشهد از آغاز فعالیت بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی خودرو مشهد خبر داد.   فرزین سلطانی در این خصوص اظهارداشت: این نمایشگاه از ۲۸ شهریور ماه جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد فعالیت خود را آغاز و تا ۳۱شهریور ماه به فعالیت خود ادامه خواهد داد. وی با بیان اینکه به

سرپرست نمایشگاه بین المللی مشهد از آغاز فعالیت بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی خودرو مشهد خبر داد.

نمایشگاه خودرو مشهد آغاز به کار کرد


 

فرزین سلطانی در این خصوص اظهارداشت: این نمایشگاه از ۲۸ شهریور ماه جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد فعالیت خود را آغاز و تا ۳۱شهریور ماه به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

وی با بیان اینکه به دلیل نقش اساسی صنعت خودرو در تولید ناخالص ملی هر کشور و نقش آن در فعال‌سازی زنجیره‌های تولید، کشور‌های مختلف همواره از صنعت خودرو خود حمایت می‌کنند، افزود: صنعت خودرو ایران به عنوان لوکوموتیو صنعت کشور دارای ظرفیت بالفعلی است که موجب رونق ۶۰ رشته بزرگ و کوچک صنعتی مانند فولاد، پتروشیمی، لاستیک، آلومینیوم، شیشه، نساجی، رنگ و پوشش‌های موادشیمیایی و … می‌شود.

نمایشگاه-خودرو-مشهد-2

سلطانی در خصوص زمینه فعالیت مشارکت‌کنندگان این نمایشگاه بیان داشت: تولید کننده و عرضه‌کنندگان خودرو‌های سبک و سنگین از زمینه‌های فعالیت این نمایشگاه بزرگ است.

وی خاطرنشان ساخت: این نمایشگاه در فضایی به وسعت ۱۲ هزار و ۸۰۰ متر مربع و در سالن‌های عطار، فردوسی، مفاخر و فضای باز برای استقرار شرکت‌های حاضر پیش بینی شده تا محصولات، کالا‌های تولیدی و به روز خود را به بازدید عموم بگذارند.

نمایشگاه-خودرو-مشهد-4

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد در خصوص تعداد مشارکت کنندگان این نمایشگاه گفت: تعداد کل مشارکت کنندگان ۳۰ شرکت است که از استان‌های تهران، اصفهان، یزد، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز، قم، سمنان می‌باشد.

وی در خصوص برنامه‌ها و رویداد‌های همزمان با برگزاری نمایشگاه تصریح کرد: از برنامه‌ها و رویداد‌های همزمان با برگزاری نمایشگاه شامل برگزاری press day می‌باشد که ویژه بازدید خبرنگاران تخصصی و عمومی است و از دیگر برنامه‌های جانبی بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی خودرو مشهد می‌باشد.

گفتنی است این نمایشگاه از ۲۸ شهریور ماه جاری آغاز و تا ۳۱ شهریور ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از غرفه‌های متعدد این نمایشگاه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ بازدید داشته باشند.





منبع:+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn