کد خبر : 86002
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۰:۵۶

نمایش استقلال مقابل الغرافه باید مقابل نساجی هم تکرار شود

نمایش استقلال مقابل الغرافه باید مقابل نساجی هم تکرار شود

بهمن طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص بازی استقلال مقابل الغرافه گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم و استقلال مالک توپ و میدان بود. اگر تیم در تمام بازی‌ها اینگونه بازی کند و متفاوت از بازی‌های ابتدای لیگ باشد، احتمال نتیجه‌ گرفتن بالاتر می‌رود. در این بازی دقت خوبی

بهمن طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص بازی استقلال مقابل الغرافه گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم و استقلال مالک توپ و میدان بود. اگر تیم در تمام بازی‌ها اینگونه بازی کند و متفاوت از بازی‌های ابتدای لیگ باشد، احتمال نتیجه‌ گرفتن بالاتر می‌رود. در این بازی دقت خوبی داشتیم وتوپ‌های‌مان هم به گل تبدیل شد.

وی افزود: استقلال در بازی مقابل الغرافه هم تغییر ستیستم و تغییر تاکتیک داشت، هم روحیه مناسب و هم زمان برای هماهنگی بین بازیکنان. حتی قبل از بازی دیدم که بازیکنان همدل شدند و در صفحات مجازی به فکر هم بودند. این شد که استقلال در اولین بازی پیروز از زمین بیرون آمد.

پیشکسوت استقلال درباره شرایط نکونام گفت: فشار روی او بسیار زیاد بود چون نتایج خوبی بدست نیامده بود. بازیکنان به خوبی حمایت خود را از سرمربی نشان دادند و ماحصلش یکدلی تیم بود. امیدوارم به اندازی کافی به سرمربی زمان داده شود تا تیم با تفکراتش خو بگیرد و موفقیت کسب کند.

طهماسبی در مورد بازی بعدی استقلال در لیگ تصریح کرد: اگر روند استقلال مثبت باشد و مانند بازی مقابل الغرافه نمایش خوبی ببینیم، می‌توانیم امیدوار باشیم که در بازی‌های لیگ هم استقلال موفق باشد. نساجی تیم خوبی است اما اخیرا دچار تغییرات و بحران کوچک شده است. الهامی نشان داده مربی خوبی است و همیشه مقابل استقلال انگیزه خاص خود را دارد.

وی در پایان گفت: هواداران استقلال باید به آینده خوش بینی باشند. نکونام اگر ترکیب اصلی خود را پیدا کند استقلال به موفقیت نزدیک خواهد شد. او  مقابل الغرافه همه را امیدوار کرد. امیدوارم هواداران استقلال تحت هر شرایطی تیم‌شان را حمایت کنند زیرا استقلال با هر مربی باید جام بیاورد. باید به جواد کمک کنیم تا با آرامش استقلال را به موفقیت برساند.

انتهای پیام/

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn