کد خبر : 86159
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۹:۳۱

بازی جی تی ای جدید چه زمانی به بازار خواهد آمد؟

بازی جی تی ای جدید چه زمانی به بازار خواهد آمد؟

به گزارش همشهری آنلاین، در قسمتی از این گزارش که به بازی‌های راک‌استار گیمز اختصاص دارد، آمده است: «راک‌استار گیمز همچنان به سرمایه‌گذاری بر روی این سری ادامه می‌دهد و می‎خواهد بازی جی تی ای ۶ را در پاییز ۲۰۲۵ منتشر کند.» این شرکت همچنین اعلام کرده است که به‌مرور اطلاعات بیشتری در این زمینه

به گزارش همشهری آنلاین، در قسمتی از این گزارش که به بازی‌های راک‌استار گیمز اختصاص دارد، آمده است: «راک‌استار گیمز همچنان به سرمایه‌گذاری بر روی این سری ادامه می‌دهد و می‎خواهد بازی جی تی ای ۶ را در پاییز ۲۰۲۵ منتشر کند.»

این شرکت همچنین اعلام کرده است که به‌مرور اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر خواهد شد. در بخش دیگری از گزارش تحت عنوان «نکات برجسته انتشار محتوا» هم چنین پیامی تکرار شده است.

بازی جی تی ای جدید چه زمانی به بازار خواهد آمد؟

از ماه مارس ۲۰۲۴ شایعات زیادی درباره تأخیر انتشار GTA 6 تا سال ۲۰۲۶ مطرح شده بود؛ با اینکه امکان تأخیر همیشه وجود دارد، وضعیت کنونی این بازی همچنان مانند اوایل سال جاری است و همه چیز طبق برنامه برای انتشار در سال آینده پیش می‌رود.

بیشتر بخوانید:

اولین تریلر جی‌تی‌ای ۶ در آذر ماه سال گذشته منتشر شد و رکورد بازدید را در یوتیوب شکست؛ اما از آن زمان تاکنون، اطلاعات بیشتری منتشر نشده است.

با نزدیک شدن به نخستین سالگرد انتشار تریلر، انتظار می‌رود که راک‌استار کمپین بازاریابی یکی از مورد انتظارترین بازی‌های ویدیویی تاریخ را آغاز کند.

منبع خبر: همشـهری

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn