کد خبر : 86423
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰

جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال/ غوغای خط آتش ایران در ازبکستان

جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال/ غوغای خط آتش ایران در ازبکستان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی ایران با برتری ۹ گله مقابل گواتمالا هم حضور خود در مرحله دوم را قطعی کرد و هم قدرت هجومی خود را به رخ رقبا کشید. در حال حاضر با به پایان رسیدن هفته دوم مسابقات، برزیل با ۱۸ گل بهترین خط حمله جام جهانی را به

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی ایران با برتری ۹ گله مقابل گواتمالا هم حضور خود در مرحله دوم را قطعی کرد و هم قدرت هجومی خود را به رخ رقبا کشید.

در حال حاضر با به پایان رسیدن هفته دوم مسابقات، برزیل با ۱۸ گل بهترین خط حمله جام جهانی را به خود اختصاص داده و پس از این تیم، ایران با ۱۶ گل دوم است. ۱۶ گلی که توسط آقاپور (۴ گل) احمدعباسی، عظیمی، کریمی (۳ گل) طیبی (۲ گل) و داوودی (یک گل) به ثمر رسیده است.

تا امروز ۶ بازیکن مختلف برای ایران گل زده‌اند که تنوع نفرات، ارزش کار گروهی بازیکنان را نشان می‌دهد؛ این مساله در حالی رقم زده شده که هنوز پای بسیاری از بازیکنان ایران که جلوی دروازه حریف توانایی‌های زیادی دارند، به گلزنی باز نشده است.

گفتنی است دیدار بعدی ایران در جام جهانی روز یکشنبه مقابل فرانسه برگزار می‌شود و باید دید کدام بازیکن گل شماره هفدهم را به ثمر می‌رساند و آقای گل ایران در پایان مرحله گروهی چه کسی خواهد بود.

انتهای پیام/

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn