کد خبر : 86607
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۴

مجموع تیم ما ستاره است نه یک شخص

مجموع تیم ما ستاره است نه یک شخص

به گزارش خبرگزاری برنا، کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن در تابستان امسال به رئال مادرید پیوست اما لوئیس انریکه، سرمربی تیم سابقش به تمجید از جانشینان او پرداخت. البته با رفتن امباپه لوئیس انریکه ترجیح می‌دهد تمرکز خود را از روی یک ستاره برداشته و به کل تیم نگاه کند. سرمربی پاری سن

به گزارش خبرگزاری برنا، کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن در تابستان امسال به رئال مادرید پیوست اما لوئیس انریکه، سرمربی تیم سابقش به تمجید از جانشینان او پرداخت. البته با رفتن امباپه لوئیس انریکه ترجیح می‌دهد تمرکز خود را از روی یک ستاره برداشته و به کل تیم نگاه کند.

سرمربی پاری سن ژرمن در این خصوص گفت: بله یک ستاره داریم. یک ستاره که بیشتر از هر چیز دیگر می‌درخشد و آن ستاره کل تیم است. تیم ما ستاره است. این حسی است که من سعی دارم به بازیکنان خود منتقل کنم. در زمین هم می‌توانید آن را ببینید. یکی برای همه و همه برای یکی، درست مثل شوالیه‌ها. این در ورزش‌های تیمی فوق‌العاده است.

عملکرد پی اس جی در فصل جاری نشان می‌دهد تغییر موضع به سمت تیم کاملا جواب داده، باشگاه فرانسوی در تمامی بازی‌های خود پیروزی بوده و موفق به زدن ۱۳ گل شده است.

انتهای پیام/

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn