کد خبر : 86649
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۱

پیروزی شیرین ملوان در انزلی تقدیم به هوادار سفر کرده؛ قوی سیاه!

پیروزی شیرین ملوان در انزلی تقدیم به هوادار سفر کرده؛ قوی سیاه!

به گزارش خبرورزشی، در یکی از ویژه ترین بازی های لیگ برتر ایران، تیم های ملوان بندرانزلی و شمس آذر قزوین به مصاف هم رفتند، ویژه از این لحاظ که قبل از آغاز لیگ برتر برای چند روزی مازیار زارع سرمربی شمس آذر شده بود و سعید دقیقی سرمربی ملوان اما خیلی زود هر دو

به گزارش خبرورزشی، در یکی از ویژه ترین بازی های لیگ برتر ایران، تیم های ملوان بندرانزلی و شمس آذر قزوین به مصاف هم رفتند، ویژه از این لحاظ که قبل از آغاز لیگ برتر برای چند روزی مازیار زارع سرمربی شمس آذر شده بود و سعید دقیقی سرمربی ملوان اما خیلی زود هر دو به جای اصلی خودشان برگشتند تا حالا در هفته پنجم به مصاف هم بروند.

ملوان با ترکیب حبیب فرعباسی، سعید کریمی، محمدرضا رضایی، میلاد باقری، امید نورافکن (قائم اسلامی خواه-65)، نیما انتظاری، یونس اکبرپور (ابوذر صفرزاده-65)، سامان تورانیان، سجاد بازگیر (رضا میرزایی-76)، رضا جعفری (محمدحسین خسروی-76)، رضا غندی‌پور (سهیل فداکار58) به مصاف شمس آذر رفت و سعید دقیقی نیز در تقابل با مازیار زارع و یارانش این نفرات را به میدان فرستاد؛ محمدامین رضایی، هومن ربیع‌زاده، ایمان اکبری، صادق آلبوصبیح، امیرمحمد پناهی، علی آزادمنش، رفیعی، امیرمحمد نسایی، مجتبی فخریان، خشایار زبرجد و علی وزیری پناه.

ملوان که این بار به یاد هوادار فقید خود مشکی پوشیده بود، در این دیدار با دو گل محمدرضا رضایی میهمان خود را شکست داد.

انزلی چی ها بازی را با یک دقیقه سکوت آغاز کردند و با دو گل مدافع میانی خود که فصل قبل بازیکن شمس آذر قزوین بود، باارزش ترین پیروزی این فصل را به دست آوردند، باارزش از این جهت که خانواده هوادار فقید ملوان (مرتضی خائفی) را به ورزشگاه آورده بودند. آنها این پیروزی را هم به خانواده هوادار فقید خود تقدیم کردند.

یکی دیگر اتفاق های جالب این بازی درخشش حبیب فرعباسی بود که پنالتی امیرمحمد نسایی را گرفت تا کلین شیت کرده باشد.

ملوان با این پیروزی 10 امتیازی شد و در رتبه دوم جدول جای پای خود را محکم کرد. شمس آذر هم با همان دو امتیازی که داشت قعر جدول ماند.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn