کد خبر : 86772
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱:۳۱

مقابل گواتمالا پیروز شدیم اما در دفاع بی تفاوت بودیم

مقابل گواتمالا پیروز شدیم اما در دفاع بی تفاوت بودیم

سعید عبدالله نژاد در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص دیدار ایران برابر گواتمالا اظهارداشت: نیمه اول بچه‌های ما خیلی عجولانه بازی کردند. در این نیمه در ضربات آخر دقت نداشتیم. تیم گواتمالا از نظر فنی خیلی با تیم ما فاصله دارد و به نوعی ضعیف هستند ولی بچه‌های ما با

سعید عبدالله نژاد در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص دیدار ایران برابر گواتمالا اظهارداشت: نیمه اول بچه‌های ما خیلی عجولانه بازی کردند. در این نیمه در ضربات آخر دقت نداشتیم. تیم گواتمالا از نظر فنی خیلی با تیم ما فاصله دارد و به نوعی ضعیف هستند ولی بچه‌های ما با عجله بازی کردند.

وی افزود: ما در این دیدار تنوع تاکتیکی زیادی داشتیم، اما در دفاع خیلی بی‌تفاوت بازی کردیم. فکر می‌کنم حریف سه بار یا چهار بار به دروازه ما نزدیک شدند که ماحصل این کار سه گل برای گواتمالا در پی داشت در مقابل ما بالای ۲۰ حمله خیلی همه‌جانبه داشتیم ولی ما هم سه تا گل زدیم.

پیشکسوت فوتسال با اشاره به مشکلات ساختار دفاعی تیم ملی تصریح کرد: در این بازی دیدیم که در دفاع خیلی ضعیف کار می‌کنیم اگر به گل‌هایی که گواتمالا در این دیدار به ثمر رساند، توجه کنیم آنها با دو سه ضرب از بین دفاع ما رد شدند. در شرایطی که روز خوب دروازه‌بان تیم گواتمالا بود برعکس روز بد دروازه بان ما در نیمه اول رقم خورد. 

وی تاکید کرد: اشکال تیم در نیمه اول این بود که گل نمی‌زدیم و خیلی هم راحت گل خوریم که علت اصلی نتیجه نیمه اول همین مساله بود.

عبدالله‌نژاد در خصوص وضعیت تیم ملی در نیمه دوم خاطر نشان کرد: نیمه دوم خیلی خوب شروع کردیم خیلی زود به سه تا گل رسیدیم و بازی در دست ما بود. بالا رفتن دقت بچه‌ها در این نیمه و این موضوع که نسبت به نیمه اول زیاد تعویض نکردیم، روند تیم را بهتر کرد. برای بازیکنان بازی کردند. بین دقیقه پنجم، ششم و هفتم و دقایق پایان بازی اشتباه زیاد داشتیم که توپ بازیکن حریف حتی به تیر خورد. در برخی صحنه‌ها یکی دو موقعیت تک به تک را هم باقر محمدی گرفت ولی با این حال خوشبختانه ما بازی را پیروزی پشت سر گذاشتیم.

عبدالله نژاد: مقابل گواتمالا پیروز شدیم اما در دفاع بی تفاوت بودیم

وی ادامه داد: اشکالات‌مان در دفاع هنوز به قوت خود باقی است. به نظر می‌رسد بچه‌ها در دفاع جدی نیستند ولی خدا را شکر این بازی را با برد پشت سر گذاشتیم.

ملی‌پوش سابق فوتسال ایران در مورد بازی بعدی برابر فرانسه گفت: امیدوارم بازی خوبی مقابل فرانسه انجام داده و به عنوان سرگروه به دور دوم صعود کنیم. حریفان بعدی ما تیم‌های قدرتمندی هستند ولی تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید با همه تیم‌های بزرگ بازی کند.

عبدالله نژاد در پایان در خصوص غیبت  حسین طیبی در بازی بعدی ایران گفت: مساله که طیبی را در بازی بعد در اختیار نداریم، از یک لحاظ خوب است که برای بازی حذفی خستگی ندارد ولی از یک این موضوع هم مطرح است که طیبی در مهره موثری است و در برابر فرانسه به او نیاز داشتیم. طرف اینه که خب برای فرانسه لازمش داشتیم. ان شاالله در بازی فرانسه خیلی بهتر دفاع کنیم تا بتوانیم با قدرت بیشتری به پیروزی برسیم.

انتهای پیام/

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn