کد خبر : 86820
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۳:۵۹

تذکر جدی امام جمعه مشهد به پزشکیان

تذکر جدی امام جمعه مشهد به پزشکیان

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه دوم نماز جمعه مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، گفت: این درست نیست ما در یک جبهه دفاع کنیم و جبهه‌های دیگر را رها کنیم، بگوییم باید به جنگ استکبار برویم و در خط دفاع از فلسطین مظلوم حضور داشته باشیم اما با بی‌دینی‌های داخل

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه دوم نماز جمعه مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، گفت: این درست نیست ما در یک جبهه دفاع کنیم و جبهه‌های دیگر را رها کنیم، بگوییم باید به جنگ استکبار برویم و در خط دفاع از فلسطین مظلوم حضور داشته باشیم اما با بی‌دینی‌های داخل کشور کاری نداشته باشیم.

تذکر جدی امام جمعه مشهد به پزشکیان


آیت‌الله علم‌الهدی با تأکید بر این‌که عرصه‌های بی‌دینی همچون کشف حجاب، بندگی خدا را براندازی می‌کند زیرا این طرح دشمن برای براندازی حاکمیت دینی در کشور ما است.

وی با اشاره به اینکه اگر سفره دین از زیر پای نسل جوان جمع شود، این جوان دیگر از دین دفاع نمی‌کند، گفت: اگر نسل جوان دیگر از دین دفاع نکند، این استکبار جهانی است که عبادتگاه‌ها، بندگی خدا، ارزش‌ها و حاکمیت دینی را در این کشور براندازی می‌کند.

ممکن است دولت روشی را نپسندد، اما نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود همه در کنار هم وظیفه دفاع دارند، دستگاه‌های حاکمیتی نیز باید دفاع کنند، نمی‌شود بگوییم وظیفه مردم است و وظیفه حاکمیت نیست یا مردم زندگی خود را داشته باشند و حاکمیت از دین دفاع کند، مردم و حاکمیت باید در کنار یکدیگر به میدان بیایند.

وی اضافه کرد: ممکن است دولت روشی را نپسندد، اختیار دارد و می‌تواند یک روش دیگر جایگزین کند، بگوید این روش را برای مقابله با کشف حجاب نمی‌پسندم، روش دیگری را برای این کار استفاده کند اما نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود.

آیت‌الله علم‌الهدی تأکیدکرد: انتقال فرهنگ دفاع مقدس در جامعه ما برای همیشه است، انقلاب ما از دفاع قابل تفکیک نیست، انقلاب ما توسعه‌دهنده اساس اسلام است و این نیز از دفاع و مقاومت تفکیک‌ناپذیر است، این وظیفه ما در مقابل پیغمبر عزیزی است که مثل فردا صبح قدم روی کره زمین گذاشت و جهان را روشن و منور کرد.

 





منبع:+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn