کد خبر : 86835
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۵:۱۷

در ساندا دست کمی از ووشو چین نداریم

در ساندا دست کمی از ووشو چین نداریم

کیوان شیرآقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درباره فاصله زیاد تعداد مدال‌های طلای چین و ایران در رقابت‌های ووشو قهرمانی آسیا گفت: در بخش ساندا دست کمی از چین نداریم و هر دو کشور ۸ فینالیست داشتند. تازه این موضوع را هم اضافه کنید که ما در بخش مردان تقریبا یک ترکیب ناشناخته

کیوان شیرآقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درباره فاصله زیاد تعداد مدال‌های طلای چین و ایران در رقابت‌های ووشو قهرمانی آسیا گفت: در بخش ساندا دست کمی از چین نداریم و هر دو کشور ۸ فینالیست داشتند. تازه این موضوع را هم اضافه کنید که ما در بخش مردان تقریبا یک ترکیب ناشناخته و جوان به قهرمانی آسیا اعزام کرده بودیم.

وی افزود: این رقابت‌ها سهیمه بندی داشت و چین از قدرتش در تالو استفاده کرد و طلا‌های زیادی بدست آورد. هرچند که بچه‌های تالوکار ایران هم زحمت خود را کشیدند و قطعا در آینده بیشتر از آنها می‌شنویم.

سرمربی تیم ملی ساندا خاطرنشان کرد: مطمئن باشید در رقابت‌های جهانی و بازی‌های آسیایی باز هم لرزه به تن چینی‌ها می‌اندازیم، چون ما در ووشو حرف برای گفتن داریم و تمام تیم‌های دنیا از ووشو ایران حساب میبرند.

در پایان رقابت‌های ووشو قهرمانی آسیا، چین با ۱۸ طلا، یک نقره و ۳ برنز اول شد و ایران با ۷ طلا، ۳ نقره و ۵ برنز به عنوان نائب قهرمانی دست یافت.

انتهای پیام/

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn