کد خبر : 86854
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۶:۳۸

تکلیف حضور اورونوف برای دربی با استقلال روشن شد

تکلیف حضور اورونوف برای دربی با استقلال روشن شد

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهر قدس مقابل آلومینیوم اراک قرار گرفت که در این دیدار با برتری ۲ بر صفر به سرخ‌پوشان به پایان رسید. اوستون ارونوف ستاره ازبکستانی تیم فوتبال پرسپولیس مشکلی برای حضور در داربی پایتخت ندارد. به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس در

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهر قدس مقابل آلومینیوم اراک قرار گرفت که در این دیدار با برتری ۲ بر صفر به سرخ‌پوشان به پایان رسید.

اوستون ارونوف ستاره ازبکستانی تیم فوتبال پرسپولیس مشکلی برای حضور در داربی پایتخت ندارد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهر قدس مقابل آلومینیوم اراک قرار گرفت که در این دیدار با برتری ۲ بر صفر به سرخ‌پوشان به پایان رسید.

اوستون ارونوف ستاره ازبکستانی تیم فوتبال پرسپولیس که از قبل مصدومیتی قدیمی داشت در دقایق پایانی نیمه اول به دلیل تشدید مصدومیت از زمین بازی خارج شد.

 

خبرمرتبط: کارشناسی داوری بازی پرسپولیس – آلومینیوم: پنالتی و مردود کردن گل درست بود؟

جدول لیگ برتر: پرسپولیس به صدر نزدیک شد / وضع نامطلوب استقلال / نفس ملوان پشت سپاهان

 

این خبر مصدومیت برای هواداران تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه داربی نگران کننده بود. اما بعد از این دیدار مشخص شد که مصدومیت ارونوف جدی نیست و این بازیکن برای جلوگیری از تشدید مصدومیت از زمین بازی خارج شده است.

با این تفاسیر ستاره ازبکستانی پرسپولیس مشکلی برای حضور در شهرآورد پایتخت ندارد. تیم فوتبال پرسپولیس چهارشنبه ۴ مهر باید از ساعت ۱۹ در ورزشگاه امام خمینی اراک مقابل استقلال تهران قرار بگیرد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn