کد خبر : 86969
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳

:::جالبتر::: اسرائیل جنگ می خواهد!

:::جالبتر::: اسرائیل جنگ می خواهد!

حمله روز گذشته اسرائیل به منطقه ضاحیه در جنوب بیروت و حمله تروریستی چند روز پیش این رژیم از طریق منفجر کردن دستگاه های ارتباطی در بیروت حاوی پیام مهمی بود. نواندیش_آریا سعادتمند: حمله روز گذشته اسرائیل به منطقه ضاحیه در جنوب بیروت و حمله تروریستی چند روز پیش این رژیم از طریق منفجر کردن

حمله روز گذشته اسرائیل به منطقه ضاحیه در جنوب بیروت و حمله تروریستی چند روز پیش این رژیم از طریق منفجر کردن دستگاه های ارتباطی در بیروت حاوی پیام مهمی بود.

نواندیش_آریا سعادتمند: حمله روز گذشته اسرائیل به منطقه ضاحیه در جنوب بیروت و حمله تروریستی چند روز پیش این رژیم از طریق منفجر کردن دستگاه های ارتباطی در بیروت حاوی پیام مهمی بود.

 

اسرائیل جنگ می خواهد!

 

تا پیش از این همه طرف ها از جمله خود اسرائیلی ها و در سوی مقابل حزب الله و حتی ایران به نحوی کنترل شده به دنبال جلوگیری از به آتش کشیده شدن کامل منطقه داشتند.

 

 

رفتارهای اسرائیل نشان می دهد گویا این رژیم اسب خود را برای آغاز جنگی تمام عیار با حزب الله و حتی ایران زین کرده است اگر در مقطعی فعلی این رژیم با پاسخی کوبنده از سوی حزب الله یا حتی ایران مواجه نشود هیچ بعید نیست که پا را از این هم فراتر بگذارد آن چیزی که تنها شاید تنش را در مقطع فعلی کم کند واکنشی کوبنده به گستاخی های آن ها است.

 

 

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn