کد خبر : 87167
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲

بازسازی و بهسازی امکانات هتل پس از ۱۵سال

بازسازی و بهسازی امکانات هتل پس از ۱۵سال

محمدعلی اعتماد گلستانی با بیان اینکه هتل سالاردره ساری با همکاری هلدینگ آینده پویا و بانک ملی پس از ۱۵ سال در مسیر  توسعه، بهسازی  و بازسازی قرار گرفته است؛ اظهار کرد: یکی از برنامه های هتل سالاردره علاوه بر احداث سالن های تفریحی و سرگرمی ؛ ساخت سالن آمفی تئاتر یک هزار نفری در

محمدعلی اعتماد گلستانی با بیان اینکه هتل سالاردره ساری با همکاری هلدینگ آینده پویا و بانک ملی پس از ۱۵ سال در مسیر  توسعه، بهسازی  و بازسازی قرار گرفته است؛ اظهار کرد: یکی از برنامه های هتل سالاردره علاوه بر احداث سالن های تفریحی و سرگرمی ؛ ساخت سالن آمفی تئاتر یک هزار نفری در محوطه هتل است چون چنین سالن آمفی تئاتری در استان وجود ندارد.

* اینجا اقامتگاه مهندسان آلمانی و اتریشی بود

مدیرعامل مجموعه توریستی هتل سالاردره ساری در جمع خبرنگاران به تاریخچه این مجموعه توریستی اشاره کرد و گفت: قدمت هتل سالاردره به دهه 50 بر میگردد، در سال 52 وقتی احداث کارخانه چوب و کاغذ ساری توسط متخصصان اتریشی و آلمانی کلید زده شد، این بنا برای اقامت مهندسان در قالب اقامتگاه ساخته شد.

وی با اشاره به اینکه هتل سالاردره در سال 56 به بهره برداری رسید، اظهار کرد: در آن زمان بنایی که احداث شده بود متشکل از 20 اتاق بزرگ بوده که پس از اتمام مراحل ساخت و استقرار کارخانه چوب و کاغذ و پایان حضور مهندسان خارجی، به عنوان مهمان سرا مورد استفاده قرار گرفت، هر چند در سال ۱۳۸۵ با اضافه بنا و افزایش تعداد اتاق ها به 56 واحد، رسما هتل سالاردره به ارائه خدمات هتلینگ مشغول شد.

مدیرعامل مجموعه توریستی هتل سالاردره ساری با بیان اینکه از شرق تا غرب مازندران هتلی با امکانات خاص جنگلی وجود ندارد، تصریح کرد: ماموریت ما در این مجموعه توریستی، احیای جایگاه هتل سالادره در صنعت گردشگری کشور و توسعه امکانات رفاهی و اقامتی آن است به طوریکه تاکنون بیش از 40 پروژه عمرانی بهسازی و نوسازی در دستورکار داشته و به پایان رساندیم.

اعتماد با اشاره به تعداد بالای مراجعه مردم به رستوران هتل، اظهار کرد: جهت ارتقای خدمات به مردم، راه اندازی دو رستوران دیگر را آغاز کردیم که  چندی پیش به بهره برداری رسیدند و اکنون هتل سالاردره با سه رستوران ایرانی، سنتی و فرنگی پذیرای مردم در تمامی روزهای هفته است.

* ارتقای علمی خدمات با ارتقای علمی کارکنان

مدیرعامل مجموعه توریستی هتل سالاردره ساری در بخش دیگری از سخنانش به ارتقای علمی خدمات هتل سالادره اشاره کرد و گفت: ارتقای علمی هیچ مجموعه ای بدون ارتقای علمی کارکنان و کارمندان آن مجموعه رقم نمی خورد، لذا اکثر کارکنان این مجموعه توریستی را ملزم به تحصیل در رشته های تخصصی هتل داری در مقاطع عالی و شرکت در دوره های آموزشی تخصصی هتل داری کرده ایم.

IMG_20240921_144044_652

* سالاردره 5 ستاره می شود

وی اظهار کرد: در برنامه های توسعه هتل، ارتقای هتل سالاردره به 5 ستاره و ساخت 20 کلبه جنگلی را دردستور کار قرار دادیم و پیش بینی می کنیم در سال 1404 این مهم تحقق یابد. 

اعتماد در پایان سخنانش به شعار هتل سالادره اشاره کرد و گفت: شعارهتل جنگلی سالاردره ساری را “آرامشی در دل جنگل های هیرکانی” انتخاب کردیم تا نشان دهنده عمق آرامشی باشد که از اقامت در این مجموعه توریستی می برند.

 


+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn