کد خبر : 87274
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۲

ونوم سوار بر اسب! پوستر جدید فیلم «ونوم: آخرین رقص» رونمایی شد

ونوم سوار بر اسب! پوستر جدید فیلم «ونوم: آخرین رقص» رونمایی شد

به گزارش بازیگر 360 ، در این پوستر متفاوت، شاهد پیوند عجیبی بین ونوم و یک اسب هستیم. این تصویر جدید، گمانه‌زنی‌ها در مورد روایت غیرمنتظره قسمت سوم این فرانچایز محبوب را تقویت کرده است. داستان فیلم و بازیگران در فیلم «ونوم: آخرین رقص»، ادی براک و همزیست بیگانه‌اش، ونوم، باید از دست نژادی از

به گزارش بازیگر 360 ، در این پوستر متفاوت، شاهد پیوند عجیبی بین ونوم و یک اسب هستیم. این تصویر جدید، گمانه‌زنی‌ها در مورد روایت غیرمنتظره قسمت سوم این فرانچایز محبوب را تقویت کرده است.

پوستر جدید فیلم «ونوم: آخرین رقص» رونمایی شد

داستان فیلم و بازیگران

در فیلم «ونوم: آخرین رقص»، ادی براک و همزیست بیگانه‌اش، ونوم، باید از دست نژادی از همزیست‌های خطرناک فرار کنند. تام هاردی در نقش همیشگی خود به عنوان ادی براک بازگشته و بار دیگر شاهد حضور ستارگانی چون چیویتل اجیوفور، جونو تمپل، ریس ایفان و کلارک باکو در نقش‌های متفاوت هستیم.

تیم سازنده

کلی مارسل، نویسنده دو قسمت قبلی این فرانچایز، برای اولین بار کارگردانی یک فیلم بلند را بر عهده گرفته است. تام هاردی نیز علاوه بر بازیگری، به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان این پروژه فعالیت داشته است.

تاریخ اکران و بودجه

فیلم «ونوم: آخرین رقص» با بودجه ۱۱۰ میلیون دلاری ساخته شده و قرار است در تاریخ ۴ آبان ۱۴۰۲ (۲۵ اکتبر ۲۰۲۳) اکران شود.

نکات برجسته پوستر جدید

  • ونوم و اسب: پیوند غیرمنتظره ونوم با یک اسب، یکی از جذاب‌ترین نکات این پوستر است. این تصویر، سوال‌های زیادی را در مورد داستان فیلم ایجاد کرده و طرفداران را مشتاق دیدن فیلم کرده است.
  • رنگ‌آمیزی تیره و تاریک: رنگ‌آمیزی تیره و تاریک پوستر، حس خطر و هیجان را به خوبی منتقل می‌کند و نشان می‌دهد که ونوم و ادی براک با تهدیدی بزرگ روبرو هستند.

پوستر جدید فیلم «ونوم: آخرین رقص» نشان می‌دهد که این فیلم قرار است با روایتی متفاوت و هیجان‌انگیز، طرفداران را شگفت‌زده کند. با توجه به موفقیت دو قسمت قبلی این فرانچایز، انتظار می‌رود که قسمت سوم نیز با استقبال خوبی روبرو شود.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn