کد خبر : 87289
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۸

بهترین زمان برای بازگشت این فوق ستاره پرسپولیس

بهترین زمان برای بازگشت این فوق ستاره پرسپولیس

به گزارش ساناپرس،گلزنی علی علیپور در بازی دیروز بسیاری از هواداران پرسپولیس را خوشنود کرد. علی علیپور بالاخره در پنجمین بازی برای سرخ‌ها موفق به گلزنی شد. او در سه بازی ابتدایی سرخ‌ها در لیگ برتر مقابل ذوب آهن، تراکتور و فولاد و همین طور بازی آسیایی مقابل الاهلی پایش به گلزنی باز نشد تا

به گزارش ساناپرس،گلزنی علی علیپور در بازی دیروز بسیاری از هواداران پرسپولیس را خوشنود کرد.

علی علیپور بالاخره در پنجمین بازی برای سرخ‌ها موفق به گلزنی شد. او در سه بازی ابتدایی سرخ‌ها در لیگ برتر مقابل ذوب آهن، تراکتور و فولاد و همین طور بازی آسیایی مقابل الاهلی پایش به گلزنی باز نشد تا فشار زیادی را از سوی رسانه‌ها احساس کند. اما با این وجود نوع بازی او و انگیزه‌های فراوانی که در بازی‌ها دارد باعث شده تا گاریدو همچنان به او امیدوار باشد.

درنهایت نیز این مهاجم باتجربه روز قبل موفق به گلزنی شد و پس از گذشت بیش از 4 سال برای پرسپولیس گلزنی کرد. گلی که اسباب خوشحالی هواداران پرسپولیس را فراهم آورد . به هرحال گلزنی در بازی پیش دربی آن هم توسط مهاجمی که تبحر خاصی در گلزنی به استقلال را دارد بی تردید می‌تواند انگیزه‌های این مهاجم را چند برابر کند.

از این رو گلزنی در بازی دیروز مقابل آلومینوم توسط علی علیپور در بهترین زمان ممکن برای این مهاجم رقم خورد تا او حالا با انگیزه‌هایی فوق العاده مقابل استقلال در دربی حاضر شود.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn