کد خبر : 87378
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۴

بازگشت لیورپول و تاتنهام به روند پیروزی+ فیلم

بازگشت لیورپول و تاتنهام به روند پیروزی+ فیلم

تیم‌های لیورپول و تاتنهام موفق شدند حریفان خود را با سه گل در لیگ جزیره شکست دهند. در ادامه هفته پنجم لیگ برتر انگلیس، از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه، شش دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین مسابقه تیم لیورپول در آنفیلد با سه گل مهمانش بورنموث را مغلوب کرد. لوئیز دیاز در دقایق

تیم‌های لیورپول و تاتنهام موفق شدند حریفان خود را با سه گل در لیگ جزیره شکست دهند.

در ادامه هفته پنجم لیگ برتر انگلیس، از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه، شش دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین مسابقه تیم لیورپول در آنفیلد با سه گل مهمانش بورنموث را مغلوب کرد.

لوئیز دیاز در دقایق ۲۶ و ۲۸ و داروین نونیز در دقیقه ۳۷ گل‌های لیورپول را در این بازی به ثمر رساندند تا شاگردان اشلوت بعد از شکست شوک آور هفته گذشته مقابل ناتینگهام فارست، به روند پیروزی بازگردند و با ۱۲ امتیاز موقتا صدرنشین شدند.

در دیگر  بازی مهم، تاتنهام سه بر یک از سد مهمانش برنتفورد گذشت. در این مسابقه برنتفورد در همان ثانیه‌های ابتدایی مسابقه به گل رسید، اما در ادامه سولانکه، جانسون و مدیسون سه گل برای تاتنهام زدند تا این تیم هفت امتیازی شود.

در سایر دیدارها، استون ویلا سه بر یک ولورهمپتون را شکست داد، فولام با همین نتیجه نیوکاسل را از پیش رو برداشت، لسترسیتی و اورتون به تساوی یک بر یک رضایت دادند و مصاف تیم‌های ساوتهمپتون و ایپسوویچ با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

 

 

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn