کد خبر : 87387
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۴

«در آغوش درخت» نماینده سینمای ایران در اسکار ۲۰۲۵ شد

«در آغوش درخت» نماینده سینمای ایران در اسکار ۲۰۲۵ شد

به گزارش بازیگر 360 ، هیئت انتخاب نماینده سینمای ایران به آکادمی اسکار، پس از بررسی دقیق و ۱۰ روز ارزیابی فیلم‌های واجد شرایط، فیلم سینمایی «در آغوش درخت» به کارگردانی بابک خواجه پاشا را به عنوان نماینده رسمی ایران در نود و هفتمین دوره جوایز اسکار معرفی کرد. رقابت تنگاتنگ و انتخاب نهایی در

به گزارش بازیگر 360 ، هیئت انتخاب نماینده سینمای ایران به آکادمی اسکار، پس از بررسی دقیق و ۱۰ روز ارزیابی فیلم‌های واجد شرایط، فیلم سینمایی «در آغوش درخت» به کارگردانی بابک خواجه پاشا را به عنوان نماینده رسمی ایران در نود و هفتمین دوره جوایز اسکار معرفی کرد.

رقابت تنگاتنگ و انتخاب نهایی

در این دوره از انتخاب، سه فیلم مستند «ایساتیس» به کارگردانی علیرضا دهقان و فیلم سینمایی «شهر خاموش» به کارگردانی احمد بهرامی نیز به عنوان نامزدهای نهایی حضور داشتند. اما در نهایت، پس از رای‌گیری و بررسی‌های دقیق اعضای هیئت، فیلم «در آغوش درخت» با اکثریت آرا به عنوان نماینده سینمای ایران انتخاب شد.

هیئت انتخاب و تصمیم‌گیری

هیئت ۹ نفره‌ای متشکل از چهره‌های شاخص سینمای ایران، مسئولیت انتخاب نماینده سینمای ایران را بر عهده داشتند. این هیئت شامل خانم‌های نرگس آبیار، شبنم مقدمی و آقایان فریدون جیرانی، علی دهکردی، مرتضی رزاق کریمی، مهدی سجاده‌چی، اکبر نبوی، بهروز شعیبی و مجید زین‌العابدین بود.

شبنم مقدمی، سخنگوی هیئت انتخاب

در پایان نشست نهایی هیئت، شبنم مقدمی به اتفاق آرا به عنوان سخنگوی این هیئت انتخاب شد. ایشان مسئولیت اطلاع‌رسانی و ارائه جزئیات بیشتر در مورد روند انتخاب و دلایل انتخاب فیلم «در آغوش درخت» را بر عهده خواهند داشت.

انتظارات برای حضور در اسکار

انتخاب فیلم «در آغوش درخت» به عنوان نماینده سینمای ایران در اسکار، موجی از امید و انتظار را در میان سینماگران و علاقه‌مندان به سینمای ایران ایجاد کرده است. بسیاری بر این باورند که این فیلم با مضمون و روایت جذاب خود، شانس موفقیت در رقابت‌های اسکار را دارد.

گام بعدی: رقابت در اسکار

با انتخاب فیلم «در آغوش درخت»، اکنون این فیلم وارد مرحله جدیدی از رقابت خواهد شد. عوامل فیلم و سینمای ایران با امید و تلاش فراوان، برای حضور در مراسم اسکار و کسب موفقیت در این رویداد معتبر جهانی آماده می‌شوند.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn