کد خبر : 87430
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۲

خبر خوب؛ ۵۰ کیلومتر روشنایی جاده های اردبیل دایر شد

خبر خوب؛ ۵۰ کیلومتر روشنایی جاده های اردبیل دایر شد

به گزارش . ساناپرس،آیدین هاشمی با اشاره به وجود نقاط مه‌گیر و کولاک‌گیر در راه های ارتباطی استان اظهار کرد: در سه سال گذشته حدود ۵۰ کیلومتر از جاده‌های استان به سیستم روشنایی مجهز شده و تامین ۳۵ کیلومتر هم در دست اقدام است. وی ایجاد روشنایی را در تامین ایمنی کاربران در جاده بسیار مهم

به گزارش ساناپرس،آیدین هاشمی با اشاره به وجود نقاط مه‌گیر و کولاک‌گیر در راه های ارتباطی استان اظهار کرد: در سه سال گذشته حدود ۵۰ کیلومتر از جاده‌های استان به سیستم روشنایی مجهز شده و تامین ۳۵ کیلومتر هم در دست اقدام است.

وی ایجاد روشنایی را در تامین ایمنی کاربران در جاده بسیار مهم دانست و افزود: در این راستا ۱۰ کیلومتر از گردنه سرچم در محدوده کجل روشن شده و ۱۲ کیلومتر هم در دست اجراست.

معاون راهداری استان اردبیل ادامه داد: این طرح در خروجی اردبیل به سمت مغان به طول ۱۰ کیلومتر توسعه یافت ، همچنین در جاده اردبیل به سمت خلخال ۲۵ کیلومتر روشن شده و پنج کیلومتر بهسازی روشنایی محور گردنه حیران در حوزه اردبیل – آستارا هم در دستور کار است.

رفع ۱۶ نقطه پرحادثه در راه های استان اردبیل

هاشمی همچنین از رفع ۱۶ نقطه پرتصادف در راه‌های استان خبر داد و گفت: علاوه بر این طی این مدت ۶۸ کیلومتر گاردریل در مناطق مختلف استان اجرا و تعمیر شده است.

معاون راهداری استان اردبیل در ادامه به خط‌کشی پنج هزار و ۷۰۰ کیلومتر از راه‌های استان اشاره کرد و افزود: مدیریت سرعت در راه‌ها با همکاری پلیس راه، توسعه راه‌های استان به دوربین‌های ثبت تخلف از دیگر اقدامات راهداری طی این مدت است.

وی اظهار کرد: طی سال های اخیر حدود۴۲ دوربین در راه‌های استان نصب شده بود که از این تعداد تنها پنج دوربین فعال بود این در حالی است که هم‌اکنون ۵۸ دستگاه دوربین ثبت تخلفات در جاده‌های استان فعال است.

پایان/*

ساناپرس را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

منبع:اندیشه معاصر

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn