کد خبر : 87487
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۱

تکلیف متناسب‌ سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد

تکلیف متناسب‌ سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار با اعضای هیئت مدیره و بازرسان کانون عالی کارگران بازنشسته تامین اجتماعی کشور بر اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأکید کرد.   به گزارش خبرآنلاین، احمدی میدری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار با اعضای هیئت مدیره و بازرسان کانون عالی کارگران بازنشسته تأمین اجتماعی کشور

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار با اعضای هیئت مدیره و بازرسان کانون عالی کارگران بازنشسته تامین اجتماعی کشور بر اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأکید کرد.

 

به گزارش خبرآنلاین، احمدی میدری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار با اعضای هیئت مدیره و بازرسان کانون عالی کارگران بازنشسته تأمین اجتماعی کشور بر اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تاکید کرد.

 

در این جلسه اعضای هیئت مدیره و بازرسان کانون ضمن تبریک هفته وحدت به میدری، خواستار اجرای کامل مواد ۵۴ و ۹۶ قانون تأمین اجتماعی، متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران، پرداخت یک میلیون تومان بابت متناسب‌سازی، پیگیری تصویب لایحه دو فوریتی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در مجلس و پرداخت به موقع حقوق بازنشستگان شدند.

 

 

میدری،  در این جلسه تأکید کرد: متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان یک قانون است و امیدواریم با تصویب لایحه دو فوریتی دولت در مجلس، زمینه اجرای آن فراهم شود.

 

وی همچنین تصریح کرد: تمامی تلاش خود را برای حل مشکلات بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی به کار خواهیم گرفت و در کنار کانون عالی کارگران بازنشسته کشور خواهیم بود.

 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی چالش‌های پیش‌روی صندوق‌های بازنشستگی را یکی از مشکلات جدی کشور دانست و افزود: حل این چالش‌ها نیازمند همفکری و همکاری دولت و مجلس است.

 

در ادامه این جلسه، به اصل سه‌جانبه‌گرایی با حضور شرکای اجتماعی در سازمان تأمین اجتماعی اشاره و بر پیگیری سیاست‌های کلی و ابلاغی مقام معظم رهبری درباره تأمین اجتماعی تأکید شد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn