کد خبر : 87738
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۹:۰۰

۱۰ نکته در مورد فرانسه آخرین حریف ایران در دور گروهی جام جهانی

۱۰ نکته در مورد فرانسه آخرین حریف ایران در دور گروهی جام جهانی

تیم ملی فوتسال فرانسه در آخرین بازی مرحله گروهی جام جهانی ازبکستان امروز رو در روی تیم ایران قرار خواهد گرفت. تیم‌های ملی فوتسال ایران و فرانسه که صعود خود را به مرحله بعدی رقابت‌های جام جهانی قطعی کرده اند امروز و از ساعت ۱۸:۳۰ در آخرین بازی مرحله گروهی و برای صدرنشینی رو در

تیم ملی فوتسال فرانسه در آخرین بازی مرحله گروهی جام جهانی ازبکستان امروز رو در روی تیم ایران قرار خواهد گرفت.

تیم‌های ملی فوتسال ایران و فرانسه که صعود خود را به مرحله بعدی رقابت‌های جام جهانی قطعی کرده اند امروز و از ساعت ۱۸:۳۰ در آخرین بازی مرحله گروهی و برای صدرنشینی رو در روی هم قرار می‌گیرند.

در ادامه ۱۰ نکته از تیم ملی فوتسال فرانسه را می‌خوانید.

۱- فیلیپ دیالو، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه «فوتسال را به عنوان «ورزش شماره یک مدرسه برای دختران و پسران با نزدیک به ۲۰۰۰۰۰ تمرین‌کننده جوان» انتخاب کرد و این یکی از دلایل توسعه این رشته در کشوری است که با فوتبال شناخته می‌شود.

۲- آنها برای میزبانی جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۶ خیز برداشتند. فرانسوی‌ها سرمایه‌گذاری بسیار بزرگی روی فوتسال کرده‌اند. به نظر می‌رسد بعد از موفقیت فوتبال، میزبانی جام جهانی فوتبال و المپیک در این حوزه رویا‌های تازه‌ای دارند. آنها در ترکیب تیم ملی فوتسال هم از بازیکنان خوش‌تکنیک آفریقایی‌تبار بهره می‌گیرند.

۳- رافائل رینو این بازیکنان را با خود به ازبکستان آورده است: فرانسیس لوکوکا، سید بیهج، ممدو توره، نیکولاس منندز، آرتور چاپتشه، کوین رامیرز، استیو بندالی، ایوب ساعدویی، نلسون لوتین، عبدالصمد محمد، سهیل محیدین، ایبوت گروس، ممدو توره، اوسین ژیریو.

۴- سبک بازی این تیم در جام جهانی صبورانه، تکنیکی و با بهره‌گیری از قدرت بدنی است. آنها در نخستین دیدار سه بار از گواتمالا عقب افتادند، اما در نهایت ۶ بر ۳ پیروز شدند، برای بردن ونزوئلا هم تا انتهای بازی صبر کردند و در نهایت ۷ بر ۳ مسابقه را بردند.

۵- فرانسه مثل ایران در هتل «ساهید زرافشون» شهر بخارا مستقر است، آنها در طبقه هفتم این هتل به سبک ایران در و دیوار را با پرچم و بادکنک‌های کشورشان آراسته‌اند و امیدوارند فردا بتوانند مقابل تیم ایران که در رنکینگ چهارم جهان ایستاده است بازی موفقی داشته باشند.

۶- این اولین حضور فرانسوی‌ها در جام جهانی فوتسال است. صعود آنها به مرحله دوم قطعی شده و این دستاورد بزرگی برای فوتسال این کشور به شمار می‌رود. آنها در ترکیب‌شان دو بازیکن با نام مشابه محمد توره دارند که یکی از این دو در تیم بزرگ بارسلونا بازی می‌کند.

۷- آنها در دیدار‌های دوستانه توانستند تیم‌های خوبی مثل بلژیک، آلمان، کرواسی و هلند را شکست دهند، اما قطعاً شاهکارشان پیروزی مقابل برزیل بود. آنها در مسابقاتی که در لیتوانی برگزار شد توانستند در یک بازی تاریخی ۳-۲ برزیل را شکست دهند.

۸- رافائل رینو که از او به عنوان یک معمار بزرگ فوتسال در فرانسه یاد می‌شود سال گذشته در گفتگو با روزنامه گاردین گفته بود: فوتسال در کشور فرانسه نوپا است، اما ما اندازه کافی استعداد داریم، بازیکنانی که شاید این بخت را نداشته باشند که در فوتبال بدرخشند می‌توانند در اقیانوس فوتسال ماهی خاویار صید کنند. بازیکنان ما بدون ترس بازی می‌کنند.

۹- آنها برخلاف دو دیدار گذشته مقابل ونزوئلا و گواتمالا که با لباس آبی به زمین آمدند، مقابل ایران با پیراهن سفید بازی خواهند کرد.

۱۰- یکی از برنامه‌های اصلی فدراسیون فوتبال فرانسه توسعه فوتسال زنان این کشور است.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn