کد خبر : 87886
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷

جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال/ مراکش حریف ایران می‌شود یا تایلند؟

جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال/ مراکش حریف ایران می‌شود یا تایلند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی فوتسال ایران در دومین بازی خود در جام جهانی فوتسال توانست با حساب ۹ بر ۴ تیم گواتمالا را شکست دهد و صعود خود به مرحله بعد را قطعی کند. در حال حاضر ایران در صدر جدول گروه خود قرار دارد زیرا تفاضلش بهتر از فرانسه است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی فوتسال ایران در دومین بازی خود در جام جهانی فوتسال توانست با حساب ۹ بر ۴ تیم گواتمالا را شکست دهد و صعود خود به مرحله بعد را قطعی کند.

در حال حاضر ایران در صدر جدول گروه خود قرار دارد زیرا تفاضلش بهتر از فرانسه است. این یعنی یک تساوی مقابل فرانسه هم ایران را صدرنشین می‌کند و در آن صورت ایران در مرحله بعد به مصاف تیم دوم گروه E می‌رود که یک تیم از میان پرتغال و مراکش خواهد بود. هر دو تیم ۶ امتیاز دارند و بازی آخرشان مقابل هم خواهد بود اما پرتغال تفاضل بهتری دارد و شانسش برای صدرنشینی و عدم تقابل با ایران صدرنشین بیشتر است. به این ترتیب مراکش احتمالا رقیب ایران صدرنشین (یا فرانسه) خواهد بود. برنده این دیدار هم به مصاف برنده دیدار برزیل و کاستاریکا می‌رود.

حالت دوم، شکست تیم ملی مقابل فرانسه است که در آن صورت فرانسه را صدرنشین و ایران را دوم می‌کند. در این حالت ایران به مصاف تیم دوم گروه B یعنی تایلند خواهد رفت. در صورت برتری در این دیدار، حریف بعدی احتمالا پاراگوئه خواهد بود و به طور کلی مصاف‌های ایران راحت‌تر خواهد بود.

گفتنی است بازی بعدی ایران در جام جهانی امروز ساعت ۱۸:۳۰  مقابل فرانسه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn