کد خبر : 87930
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵

آخرین خبر از ساخت ورزشگاه بزرگ و مدرن تهران

آخرین خبر از ساخت ورزشگاه بزرگ و مدرن تهران

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ ساخت ورزشگاه 119 هزار نفری در تهران به زودی آغاز خواهد شد. این پروژه عظیم که در مجموعه شهر آفتاب و اراضی محدوده مرقد امام خمینی اجرا خواهد شد، با هدف ارتقاء سطح زیرساخت‌های ورزشی کشور و میزبانی از رویدادهای بزرگ ورزشی بین‌المللی در نظر گرفته شده است. احمد دنیامالی،

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ ساخت ورزشگاه 119 هزار نفری در تهران به زودی آغاز خواهد شد. این پروژه عظیم که در مجموعه شهر آفتاب و اراضی محدوده مرقد امام خمینی اجرا خواهد شد، با هدف ارتقاء سطح زیرساخت‌های ورزشی کشور و میزبانی از رویدادهای بزرگ ورزشی بین‌المللی در نظر گرفته شده است.

احمد دنیامالی، وزیر ورزش و جوانان کشور عنوان کرد: برای ورزشگاه جدید 119 هزار نفری در تهران پیگیر هستیم و این یک مجموعه و کار خیلی بزرگی است و به زودی مصوبه آن را از دولت خواهیم گرفت تا در مجموعه شهر آفتاب و اراضی محدوده مرقد امام خمینی آن را به اجرا برسانیم.  این شایعه که پروژه ساخت ورزشگاه جدید در تهران متوقف شده، درست نیست و این مصوبه دولت شهید رئیسی است و موظف هستیم که این موضوع را در جلسه هیات دولت بیاوریم. در حال تهیه گزارشی از این مجموعه هستم تا مصوبه آن را در دولت وفاق ملی اخذ کنیم و پس از اخذ مصوبه به‌زودی احداث فاز یک این مجموعه را آغاز خواهیم کرد. این مجموعه ورزشی را در 3 فاز تعریف کردیم که اولویت ما ورزشگاه است.

او با قدردانی از تلاش‌های انجام گرفته در این مجموعه، به کارهای باقی‌مانده برای رسیدن به شرایط کاملا استاندارد اشاره کرد و گفت:  باید تلاش کنیم این مکان برای میزبانی رویدادهای مختلف به حداکثر آماده‌سازی برسد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به برنامه‌های توسعه‌ای صورت گرفته در حوزه زیر ساخت‌های ورزشی پس از انقلاب اسلامی بیان کرد: مجموعه‌های ورزشی بسیار خوبی در طول سال‌های گذشته ساخته شده که باید مردم در جریان آنها قرار بگیرند و امیدوارم رسانه‌ها و صداوسیما در انجام این مهم اقدام لازم را صورت بدهند و امیدآفرینی کنند.

او ساخت اماکن ورزشی تخصصی هر رشته بر اساس استانداردهای جهانی را مورد توجه قرار داد و گفت: با توجه به ضوابط سخت‌گیرانه مجامع بین المللی ورزشی در ساخت‌وسازها، بازسازی‌ها و نوسازی‌ها باید تمامی جزئیات مد نظر قرار بگیرد.

منبع خبر

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn