کد خبر : 87948
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱

رضا عطاران : من و خانومم تو سینما بودیم همه اومدن برای عکس و امضا که اعلام شد رضا گلزار وارد شده دور و برمون حتی یه نفر هم نموند همه رفتن پیش رضا

رضا عطاران : من و خانومم تو سینما بودیم همه اومدن برای عکس و امضا که اعلام شد رضا گلزار وارد شده دور و برمون حتی یه نفر هم نموند همه رفتن پیش رضا

ویدئویی از صحبت های رضا عطاران بازیگر کشورمان را مشاهده میکنید که از خاطه ای جالب صحبت می کند که مردم رضا گلزار را به ترجیح داده اند.  رضا عطاران بازیگر خوب سینما و تلویزیون در بیستمین روز از اردیبهشت ماه 1347 در یکی از محله های قدیمی شهر مشهد متولد شد. این بازیگر علاوه

ویدئویی از صحبت های رضا عطاران بازیگر کشورمان را مشاهده میکنید که از خاطه ای جالب صحبت می کند که مردم رضا گلزار را به ترجیح داده اند.

 رضا عطاران بازیگر خوب سینما و تلویزیون در بیستمین روز از اردیبهشت ماه 1347 در یکی از محله های قدیمی شهر مشهد متولد شد. این بازیگر علاوه بر بازیگری در زمینه های دیگر مثل کارگردانی، فیلم نامه نویسی و خوانندگی نیز فعالیت دارد.

رضا عطاران فرزند سوم خانواده است و دوخواهر بزرگتر از خودش دارد و پدرش اصالتا اهل کاخک گناباد می باشد، زمانی که سن کمی داشته مادرش در زلزله کاخک فوت شده است.

رضا عطاران بعد از اینکه دیپلم خود را در رشته اقتصاد گرفت برای ادامه تحصیل راهی تهران شد و در دانشکده هنرهای زیبایی دانشگاه تهران رشته طراحی صنعتی را انتخاب کرد و به تحصیل پرداخت اما بخاطر علاقه اش به هنر و بازیگری دانشگاه را رها کرد و به سینما روی آورد.

رضا عطاران در سال 1373 با خانم فریده فرامرزی بازیگر سینما ازدواج کرده ولی تا کنون دارای فرزند نشده اند. فریده فرامرزی یکی از بازیگران سینما است که توانسته برای بازی در فیلم صندلی خالی نامزد سیمرغ بلورین نقش مکمل زن جشنواره فجر شود.

رضا عطاران و همسرش در فیلم های استراحت مطلق، صندلی خالی و سریال بزنگاه همبازی بودند و در فیلم استراحت مطلق و سریال بزنگاه، نقش زن و شوهر را ایفا کردند.

منبع خبر

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn