کد خبر : 87951
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۸

مانتو برای دانشگاه و کلاس های مهم / دخترا اینجا از مد نیفت ترین تیپا رو یاد میگیرن

مانتو برای دانشگاه و کلاس های مهم / دخترا اینجا از مد نیفت ترین تیپا رو یاد میگیرن

شایانیوز- احتمالا شما هم از دست دانشجوهایی باشید که میگن هفته اول مهر که نمیرن دانشگاه! اصلا افت کلاس داره و از اینجور حرف ها. اما خب خیلی از دانشجو ها هم هستن مثل بنده که اتفاقا از روز اول تا روز آخر کلاس های دانشگاه ها رو میرفتن و حواسشون هم به نمره حضور

شایانیوز- احتمالا شما هم از دست دانشجوهایی باشید که میگن هفته اول مهر که نمیرن دانشگاه! اصلا افت کلاس داره و از اینجور حرف ها. اما خب خیلی از دانشجو ها هم هستن مثل بنده که اتفاقا از روز اول تا روز آخر کلاس های دانشگاه ها رو میرفتن و حواسشون هم به نمره حضور در کلاس هستش! اما بگذریم و برسیم به حال و هوای داشنگاه که خب تجربه ای وصف نشدنی در زندگی هر فرده. از استایل های دانشجویی بگیر تا شوخی ها و گپ و گفت و کافه رفتنا و پروژه های گروهی که هر کدوم انرژی ها خودشون رو دارند. اما برای یک دختر خانوم استایل یکی از مهمترین مواردی هستش که در این راستای تحصیلی وجود داره. درسته که مقنعه سر کردن واسه خیلی از دخترامون سخته و به خصوص تو گرما اذیت میشن، اما جذابیت مقنعه با استایل دانشجویی هم صفای خودش رو داره. از طرفی مانتو اصلی ترین آیتم در استایل دانشجویی به حساب میاد که انتخابش شاید یکم سخت باشه. اما نگران نباشید چرا که در این مطلب ما میخوایم با اون دست از مانتو های مدرنی که میشه واسه دانشگاه پوشید و باهاش استایلی جذاب داشت، آشنا بشیم. پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید.

مانتو دانشجویی

مانتو بلند با شلوار جذب و کتونی واقعا جذابه

مانتو بلند با مقنعه همیشه یکی از آیتم های اصلی واسه استایل دانشجویی بوده. به خصوص واسه اون دست از خانوم هایی که لاغر و رو به تو پر هستند که میتونه واقعا شیک تر هم باشه. انتخاب یک مانتو بلند رنگی و یا مشکی متناسب با اندام و سلیقه ای که دارید، همراه با شلوار جذب مشکی و یا جین آبی و کتونی، از مد نیفت ترین تیپ دانشجویی محسوب میشه.

مانتو دانشجویی

مانتو کوتاه دکمه دار با نیم بگ و کتونی راحت ترینه

شلوار ها شاید قبلا فقط تو مدل اسکینی و جذب ختم و خلاصه میشدن، اما دیگه دوره زمونه تغییر کرده و شلوار های بگ و نیم بگ طرفداران فراوونی پیدا کرده اند. شلوار نیم بگ واسه دانشگاه میتونه خیلی راحت و صمیمی باشه که خب همراه با یک مانتوی جلو بسته مناسب، زیبایی خاصی به شما هدیه میده. مانتوی جلو بسته رو میتونید با شلوارهای دمپا گشاد هم بپوشید و لذتش رو ببرید.

مانتو دانشجویی

ست مانتو و شلوار واید لگ با کتونی تو رو خاص ترین میکنه

فکر میکنید ست مانتو شلوار رو فقط استادان و مامانا میزنن؟ خب خانوم زیبا سخت در اشتباهید چرا که شما کافیه تا یک ست مانتو شلوار واید لگ بگیرید و همراه با کتونی و یه کیف به سلیقه خودتون و عینک آفتابی ستش کنید. ببینید چقدر متفاوت و خاص میشید. یه آرایش دخترونه و خوشگل هم یادتون نره که زیبایی ظاهر تون رو چند برابر میکنه.

مانتو دانشجویی

مانتو بلند جلو بسته با لگ و کتونی غوغا به پا میکنه

واقعا میشه گفت جذابتی که یه مانتو جلوبسته به شلوار لگ و کتونی داره، هیچ استایلی برای دانشگاه نداره. این تیپ هم به شدت راحته و هم به شدت دانشجویی و خوشگل. مانتوهای جلو بسته بلند شاید با هر شلواری قشنگ استایل نشن، اما بی شک با یه لگ مشکی جذاب ترین خواهند شد.

مانتو دانشجویی

شومیز یا مانتو چارخونه پاییزی با شلوار مام فیت

شومیز های از جنس کتان و یا مانتو های چهارخونه پاییزه که حالتی گشاد طور دارند به همراه یک شلوار مام فیت و یا مام استایل و البته کتونی، کژوال ترین استایل دخترونه رو براتون میسازه که هم باهاش کاملا راحتید و هم زیبا. با مقنعه هم واقعا منحصر به فرد میشه، حتی بیشتر از شال!

مانتو دانشجویی

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn