کد خبر : 88017
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸

۲۶۵ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سرمایه خارج شد

۲۶۵ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سرمایه خارج شد

علیرضا روستا کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: امروز اول مهرماه شاخص کل بورس با افزایش ۰.۰۹ درصد و ۱۸۹۳ مثبت به عدد ۲.۰۹۸.۸۹۸ رسید. شاخص کل هم وزن نیز با افزایش ۰.۳۱ درصد و ۲۱۶۱ واحد افزایش به ۶۸۹.۷۶۶ رسید. او افزود: حجم معاملات در سهام، حق تقدم

علیرضا روستا کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: امروز اول مهرماه شاخص کل بورس با افزایش ۰.۰۹ درصد و ۱۸۹۳ مثبت به عدد ۲.۰۹۸.۸۹۸ رسید. شاخص کل هم وزن نیز با افزایش ۰.۳۱ درصد و ۲۱۶۱ واحد افزایش به ۶۸۹.۷۶۶ رسید.

او افزود: حجم معاملات در سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون برگ سهم با ارزش معاملاتی ۳۷۴۶ میلیارد تومان بود. سرانه خرید ۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سرانه فروش ۳۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بود. امروز خروج ۲۶۵ میلیارد تومان از سهام و حق تقدم و صندوق سهامی را شاهد بودیم.

این کارشناس بازار سرمایه می‌گوید: ۵۸ درصد بازار مثبت یعنی ۴۵۹ نماد و ۴۲ درصد بازار منفی یعنی ۳۳۶ نماد به پایان معاملات رسیدند. بیشترین ورود پول به صنعت کانه‌های فلزی با ۵۵ میلیارد تومان و بیشترین خروج پول با ۶۸ میلیارد تومان از صنعت حمل و نقل و انبارداری بود.

روستا اظهار کرد: بازار با توجه به ریسک های برون مرزی و منطقه ای از یک طرف و از طرف دیگر حمایت های تیم اقتصادی دولت عرضه و تقاضا در ساعات مختلف از یکدیگر پیشی گرفتند اما در نهایت تقاضا برای عرضه ها بخوبی وجود داشت.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn