کد خبر : 88060
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵

۲۱۵ هزار واحد مسکونی شهری نهضت ملی توسط بنیاد مسکن در حال ساخت است

۲۱۵ هزار واحد مسکونی شهری نهضت ملی توسط بنیاد مسکن در حال ساخت است

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه ۲۱۵ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در شهرها توسط آن بنیاد وارد مرحله ساخت شده است، از تحویل هشت‌هزار و ۹۰۸ واحد تاکنون و آمادگی برای تحویل ۱۰ هزار و ۵۰۰ واحد دیگر در صورت مشارکت دستگاه‌های خدمات رسان آب، برق و گاز تا ۲

۲۱۵ هزار واحد مسکونی شهری نهضت ملی توسط بنیاد مسکن در حال ساخت است

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه ۲۱۵ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در شهرها توسط آن بنیاد وارد مرحله ساخت شده است، از تحویل هشت‌هزار و ۹۰۸ واحد تاکنون و آمادگی برای تحویل ۱۰ هزار و ۵۰۰ واحد دیگر در صورت مشارکت دستگاه‌های خدمات رسان آب، برق و گاز تا ۲ ماه آینده خبر داد.

به گزارش برنا از وزارت راه و شهرسازی، «حمیدرضا سهرابی» با بیان اینکه در بخش نهضت ملی مسکن و واحدهایی که در برنامه ساخت سالیانه بنیاد مسکن قرار دارند در مجموع ۲۳۰ هزار واحد در حال ساخت است، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از ابتدای اجرای طرح تاکنون ۲۱۵ هزار واحد مسکونی را در شهرها وارد مرحله ساخت کرده است که این واحدها تحت عنوان طرح نهضت ملی مسکن شناخته می‌شوند.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: از واحدهای نهضت ملی مسکن در بخش شهری، تاکنون هشت‌هزار و ۹۰۸ واحد به اتمام رسیده و تحویل متقاضیان شده است. همچنین ۱۰ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی شهری نیز در مراحل نهایی است و در صورت مشارکت دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله برق، آب و گاز، این واحدها حداکثر تا ۲ ماه آینده تحویل متقاضیان خواهد شد.

سهرابی همچنین توضیح‌داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خارج از اجرای طرح نهضت ملی مسکن در بخش شهری، ۱۵ هزار واحد را از ابتدای سال آغاز کرده است که این واحدها نیز در مراحل مختلف ساخت قرار دارند.

به گفته وی، بنیاد مسکن علاوه بر واحدهای عنوان شده، در همکاری با سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و دیگر سازمان‌ها، واحدهای مسکونی اقشار کم‌درآمد را در دست ساخت دارد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn