کد خبر : 88123
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰

«مصائب شیرین ۲» به اکران آنلاین رسید؛ سفری احساسی به همراه خانواده داوودنژاد

«مصائب شیرین ۲» به اکران آنلاین رسید؛ سفری احساسی به همراه خانواده داوودنژاد

به گزارش بازیگر 360 ، فیلم سینمایی «مصائب شیرین ۲» به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی علیرضا داوودنژاد، پس از اکران در سینماها، از تاریخ ۳ مهرماه در پلتفرم فیلم‌نت به صورت آنلاین در دسترس مخاطبان قرار گرفت. داستانی از خانواده و گذشته این فیلم داستان دختری را روایت می‌کند که برای جشن تولد ۱۸ سالگی‌اش،

به گزارش بازیگر 360 ، فیلم سینمایی «مصائب شیرین ۲» به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی علیرضا داوودنژاد، پس از اکران در سینماها، از تاریخ ۳ مهرماه در پلتفرم فیلم‌نت به صورت آنلاین در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

داستانی از خانواده و گذشته

این فیلم داستان دختری را روایت می‌کند که برای جشن تولد ۱۸ سالگی‌اش، پدر و مادرش را به سفری ماجراجویانه از منچستر به لندن دعوت می‌کند. در طول این سفر، خانواده داوودنژاد با بازی رضا، ترلان، مونا و زهرا داوودنژاد، به همراه سایر بازیگران همچون همایون کاظمی، سارا لوئیز کاظمی و علی داوودنژاد، به مرور خاطرات گذشته و کشف روابط خانوادگی می‌پردازند.

اکران آنلاین در سایه فقدان

این فیلم در حالی به صورت آنلاین اکران می‌شود که چندی پیش، رضا داوودنژاد، فرزند علیرضا داوودنژاد و یکی از بازیگران این فیلم، دار فانی را وداع گفت. این اتفاق تلخ بر فضای اکران فیلم سایه انداخته و به آن رنگ و بوی خاصی بخشیده است.

عوامل تولید

در پشت صحنه این فیلم، اسامی آشنا و باسابقه‌ای دیده می‌شود. یحیی سپهری‌شکیب موسیقی فیلم را ساخته و عباس رحیمی، رضا رشیدی، امیر واجدسمیعی، علی شهسواری و محمد کوشا به عنوان فیلمبردار در این پروژه همکاری داشته‌اند. همچنین، مصطفی خرقه‌پوش وظیفه تدوین فیلم را بر عهده داشته است.

نحوه دسترسی به فیلم

برای تماشای آنلاین فیلم «مصائب شیرین ۲»، نیازی به اشتراک ماهانه در فیلم‌نت نیست. مخاطبان می‌توانند با پرداخت مبلغ ۸۰ هزار تومان، به صورت جداگانه به تماشای این فیلم بنشینند.

«مصائب شیرین ۲» فیلمی خانوادگی و احساسی است که به روابط بین اعضای یک خانواده و مرور خاطرات گذشته می‌پردازد. اکران آنلاین این فیلم فرصتی است تا مخاطبان بیشتری بتوانند این اثر را تماشا کرده و از آن لذت ببرند.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn