کد خبر : 88187
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۱

فیلم «تدفین» در فرهنگسرای اندیشه روی پرده می‌رود

فیلم «تدفین» در فرهنگسرای اندیشه روی پرده می‌رود

به گزارش بازیگر 360 ، فیلم سینمایی «تدفین» به کارگردانی محمد تنابنده، یکی از چهره‌های شناخته‌شده‌ی سینما و تلویزیون ایران، در فرهنگسرای اندیشه به نمایش درآمده و مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت. این فیلم که از ۱۰ مرداد ماه در سینماهای گروه هنر و تجربه اکران شده است، با رویکردی ضد جنگ و

به گزارش بازیگر 360 ، فیلم سینمایی «تدفین» به کارگردانی محمد تنابنده، یکی از چهره‌های شناخته‌شده‌ی سینما و تلویزیون ایران، در فرهنگسرای اندیشه به نمایش درآمده و مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

این فیلم که از ۱۰ مرداد ماه در سینماهای گروه هنر و تجربه اکران شده است، با رویکردی ضد جنگ و پرداختن به موضوعات انسانی، به دنبال انتقال پیامی صلح‌آمیز است. داستان فیلم در یک روستای مرزی اتفاق می‌افتد که به صورت نمادین، نمایانگر آرزوی صلح و دوستی مردم ایران است.

بازیگرانی چون حسین مهری، توماج دانش‌بهزادی، محمود نظرعلیان و مجید سعیدی در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

محمد تنابنده علاوه بر کارگردانی، در زمینه فیلمنامه‌نویسی نیز فعالیت گسترده‌ای دارد. مجموعه‌های پرمخاطبی چون «نون.خ»، «پایتخت» و «دودکش» از جمله آثار او به عنوان فیلمنامه‌نویس هستند.

نشست نقد و بررسی فیلم

پس از نمایش فیلم، نشست نقد و بررسی آن با حضور کارگردان و عوامل فیلم، نغمه دانش‌آشتیانی (روزنامه‌نگار و منتقد فیلم) و محسن سلیمانی فاخر (نویسنده و منتقد سینما) برگزار خواهد شد. این نشست فرصتی است تا علاقه‌مندان به سینما بتوانند نظرات خود را در مورد فیلم بیان کرده و با عوامل آن به گفتگو بنشینند.

زمان و مکان برگزاری

این نشست در تاریخ ۲ مهر ماه، ساعت ۱۷ در فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان شهید منفرد نیاکی برگزار می‌شود. حضور برای عموم آزاد و رایگان است.

دعوت از علاقه‌مندان به سینما

فرهنگسرای اندیشه از تمامی علاقه‌مندان به سینما و فیلم‌های با موضوعات اجتماعی دعوت می‌کند تا در این نشست شرکت کرده و از تماشای فیلم «تدفین» و شرکت در بحث و گفتگو لذت ببرند.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn