کد خبر : 88225
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۶

ددپول و ولورین از آونجرها پیشی گرفتند!

ددپول و ولورین از آونجرها پیشی گرفتند!

به گزارش بازیگر 360 ، در اتفاقی کم‌نظیر، فیلم ابرقهرمانی “ددپول و ولورین” موفق شد از فیلم پرفروش “اونجرز” پیشی بگیرد و به جمع ۵ فیلم پرفروش ابرقهرمانی تاریخ سینما در آمریکا بپیوندد. شکستن رکوردهای گیشه طبق جدیدترین آمار، فروش فیلم “ددپول و ولورین” در آمریکای شمالی از مرز ۶۲۳ میلیون دلار عبور کرده است.

به گزارش بازیگر 360 ، در اتفاقی کم‌نظیر، فیلم ابرقهرمانی “ددپول و ولورین” موفق شد از فیلم پرفروش “اونجرز” پیشی بگیرد و به جمع ۵ فیلم پرفروش ابرقهرمانی تاریخ سینما در آمریکا بپیوندد.

شکستن رکوردهای گیشه

طبق جدیدترین آمار، فروش فیلم “ددپول و ولورین” در آمریکای شمالی از مرز ۶۲۳ میلیون دلار عبور کرده است. این در حالی است که فیلم “اونجرز” در سال ۲۰۱۲ حدود ۶۲۳.۳ میلیون دلار فروش داشت. با این حساب، “ددپول و ولورین” به پنجمین فیلم پرفروش ابرقهرمانی در تاریخ سینما آمریکا تبدیل شده است.

موفقیت جهانی

این موفقیت تنها به بازار داخلی آمریکا محدود نمی‌شود. “ددپول و ولورین” با فروش بیش از ۶۸۳ میلیون دلار در بازارهای جهانی، به مجموع فروش بیش از ۱.۳ میلیارد دلار دست پیدا کرده است و در رتبه ۲۲ پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما قرار گرفته است.

تیمی رویایی پشت صحنه

کارگردانی این فیلم بر عهده شان لوی بوده است که پیش از این آثاری چون “فری گای” و “آدام پروژه” را کارگردانی کرده است. فیلمنامه این فیلم نیز توسط تیم باتجربه‌ای متشکل از رت ریس، پال ورنیک، زب ولز، رایان رینولدز و خود شان لوی نوشته شده است.

ستاره‌های فیلم

رایان رینولدز در نقش ددپول، هیو جکمن در نقش ولورین و جمعی از بازیگران مطرح دیگر مانند اما کورنین، متیو مک‌فادین، دافنه کین و… در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

دلایل موفقیت

موفقیت چشمگیر فیلم “ددپول و ولورین” را می‌توان به عوامل مختلفی از جمله:

  • ترکیب موفق دو شخصیت محبوب: ترکیب ددپول و ولورین در یک فیلم، جذابیت خاصی برای مخاطبان ایجاد کرد.
  • هومور و اکشن: فیلم به خوبی توانسته است تعادل بین صحنه‌های اکشن و کمدی را برقرار کند.
  • کیفیت ساخت: فیلم از نظر فنی و بصری در سطح بالایی قرار دارد.
  • بازاریابی قوی: کمپین تبلیغاتی فیلم به خوبی انجام شده است.

آینده‌ای روشن

با توجه به موفقیت چشمگیر این فیلم، می‌توان انتظار داشت که در آینده شاهد ساخت دنباله‌ها و اسپین‌آف‌های بیشتری از دنیای ددپول و ولورین باشیم.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn