کد خبر : 88282
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۸

خبر داغ از وام ۳۰ میلیون تومانی بانک رفاه کارگران

خبر داغ از وام ۳۰ میلیون تومانی بانک رفاه کارگران

به گزارش . ساناپرس، طرح تسهیلاتی امید رفاه، ویژه افرادی است که حقوق و مستمری خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می‌کنند. بازنشستگان، مستمری‌بگیران و حقوق‌بگیران بانک رفاه کارگران می‌توانند از طریق این طرح، بین دو تا ۳۰ میلیون تومان وام بگیرند. به علاوه، سقف این تسهیلات برای شرکت‌هایی با بانک رفاه همکاری دارند و

به گزارش ساناپرس، طرح تسهیلاتی امید رفاه، ویژه افرادی است که حقوق و مستمری خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می‌کنند. بازنشستگان، مستمری‌بگیران و حقوق‌بگیران بانک رفاه کارگران می‌توانند از طریق این طرح، بین دو تا ۳۰ میلیون تومان وام بگیرند. به علاوه، سقف این تسهیلات برای شرکت‌هایی با بانک رفاه همکاری دارند و حقوق خود را از طریق این بانک پرداخت می‌کنند، معادل ۱۰۰ میلیون تومان است.

نرخ سود وام امید رفاه چهار درصد و حداکثر زمان بازپرداخت آن ۲۴ ماه است. نکته قابل توجه درباره این تسهیلات آن است که متقاضیان وام امید رفاه به معرفی ضامن نیاز ندارند و پرداخت این وام با اعتبارسنجی وام‌گیرنده انجام می‌شود.

البته نرخ سود وام ۱۰۰ میلیونی که به شرکت‌ها تعلق می‌گیرد، ۶ درصد است و معرفی ضامن برای دریافت آن الزامی است.

در صورتی که وام‌گیرنده از بازنشستگان، مستمری‌بگیران یا حقوق‌بگیران بانک رفاه باشد با دریافت وام ۳۰ میلیون تومانی و مدت‌زمان بازپرداخت ۲۴ ماهه، باید هر ماه یک میلیون و ۳۶۳ هزار تومان قسط پرداخت کند.

مجموع اصل وام و سود آن برای این افراد نیز به ۳۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان می‌رسد.افزون بر آن، اگر وام‌گیرنده از کارمندان شرکت‌های مرتبط به بانک رفاه باشد نیز برای بازپرداخت وام ۱۰۰ میلیونی با نرخ سود ۶ درصدی، موظف است که هر ماه چهار میلیون و ۴۳۲ هزار تومان به بانک بپردازد. مجموع کل بازپرداخت این افراد نیز به ۱۰۶ میلیون و ۴۲۹ هزار تومان خواهد بود.

منبع: تجارت نیوز

منبع:اندیشه معاصر

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn