کد خبر : 88290
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۷

۹ گل در یک بازی؛ دربی ایرانی‌های امارات همه چیز داشت

۹ گل در یک بازی؛ دربی ایرانی‌های امارات همه چیز داشت

به گزارش خبرورزشی، شباب الاهلی و الوحده جذاب‌ترین دیدار این هفته فوتبال امارات را برگزار کردند. مسابقه‌ای که چند دقیقه قبل با نتیجه ۵ بر ۴ به سود شباب الاهلی به پایان رسید. در این بازی احمد نورالهی هافبک الوحده در سومین دقیقه پایه گذار گل نخست مسابقه بود و به عمر خربین پاس گل

به گزارش خبرورزشی، شباب الاهلی و الوحده جذاب‌ترین دیدار این هفته فوتبال امارات را برگزار کردند. مسابقه‌ای که چند دقیقه قبل با نتیجه ۵ بر ۴ به سود شباب الاهلی به پایان رسید.

در این بازی احمد نورالهی هافبک الوحده در سومین دقیقه پایه گذار گل نخست مسابقه بود و به عمر خربین پاس گل داد. سپس آن طرف نوبت به سردار آزمون رسید که جبران کند و چند دقیقه بعد گل تساوی را برای شباب الاهلی به ثمر برساند. در نهایت سردار ۹۰ دقیقه در زمین بود و یک گل دیگر و یک پاش گل هم ثبت کرد تا پس از عمر خربین سوریه‌ای که برای تیمش هت تریک کرد، دومین بازیکن برتر زمین باشد و البته خلاف خربین، تیمش به پیروزی برسد. درحالی که احمد نورالهی هم تا دقیقه ۸۹ در زمین حاضر بود، سعید عزت الهی هم از دقیقه ۶۳ برای شباب الاهلی به زمین آمد تا نخستین بازی خود در فصل جدید لیگ امارات را در این مسابقه جذاب انجام دهد.

در دیگر بازی این هفته لیگ امارات هم العروبه مهمان خورفکان بود که تیم میزبان با نتیجه دو بر یک به برتری رسید. نکته جالب این مسابقه اما گلزنی مهاجم ایرانی العروبه بود. محمدرضا آزادی در لحاظات پایانی نیمه نخست با یک ضربه آزاد استثنایی توانست گل تساوی را وارد دروازه خورفکان کند تا تیمش بازنده به رختکن نرود. اما نخستین گل مهاجم سابق نساجی و استقلال برای تیمش خوش یمن نبود چون آنها در نیمه دوم، گل بعدی را دریافت کردند و تلاش‌هایشان برای جبران نتیجه بی ثمر بود. آزادی هم در دقیقه ۸۳ از زمین بازی بیرون رفت.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn