کد خبر : 88559
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ - ۳:۱۳

کامبک جنون آمیز شاگردان دی زربی در لیگ فرانسه

کامبک جنون آمیز شاگردان دی زربی در لیگ فرانسه

تیم مارسی موفق شد ۱۰ نفره در خانه لیون با نتیجه سه بر دو پیروز شود. یکی از جذاب‌ترین بازی‌های امشب فوتبال اروپا در ورزشگاه گروپاما رقم خورد، جایی که مارسی با هدایت روبرتو دی زربی سرمربی ایتالیایی خود، به نتایج فوق العاده اش در این فصل ادامه داد و در حالی که بیش از

تیم مارسی موفق شد ۱۰ نفره در خانه لیون با نتیجه سه بر دو پیروز شود.

یکی از جذاب‌ترین بازی‌های امشب فوتبال اروپا در ورزشگاه گروپاما رقم خورد، جایی که مارسی با هدایت روبرتو دی زربی سرمربی ایتالیایی خود، به نتایج فوق العاده اش در این فصل ادامه داد و در حالی که بیش از ۹۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کرد، در خانه لیون کامبک زد و با نتیجه سه بر دو این تیم را شکست داد.

مارسی در دقیقه ۵ بازی با اخراج لئوناردو بالردی ۱۰ نفره شد، اما نیمه اول هیچ گلی برای دو تیم نداشت. پس از این که لیون در آخرین دقایق نیمه اول توسط الکساندر لاکازت یک ضربه پنالتی را از دست داد، در دقیقه ۵۳ پس از حملات مختلف، بلاخره به گل اول رسید تا هیجان بازی افزایش یابد. با این حال، مارسی با وجود عقب‌نشینی، تسلیم نشد و دو بار در دقایق ۶۹ و ۸۲ توسط لیرولا و گارسیا به گل رسید تا در اتقاقی شوکه‌کننده در موقعیت پیروزی قرار بگیرد. رایان چرکی در دقیقه ۹۳ لیون را در بازی نگه داشت و گل تساوی ۲-۲ را به ثمر رساند. اما در ادامه اتفاقات هیجان‌انگیز این مسابقه، در دقیقه ۹۵، جاناتان رووه با یک شوت از پشت محوطه، شب جنون آمیز مارسی را تکمیل کرد تا شاگردان دی زربی  چهارمین پیروزی فصل را جشن بگیرند.  

مارسی با این برد همچنون پاری سن ژرمن ۱۳ امتیاز دارد و در رتبه دوم جدول است. لیون هم با چهار امتیاز چهاردهم است.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn