کد خبر : 88589
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ - ۵:۰۹

رکورد تاریخی استقلال مقابل پرسپولیس/ جواد نکونام طلسم سرمربی خارجی را باطل می‌کند؟

رکورد تاریخی استقلال مقابل پرسپولیس/ جواد نکونام طلسم سرمربی خارجی را باطل می‌کند؟

به گزارش خبرورزشی، استقلال و پرسپولیس چهارشنبه هفته جاری در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که وضعیتی کاملاً متفاوت دارند و حداقل روی کاغذ اوضاع این دو تیم اصلاً قابل مقایسه با یکدیگر نیست چون پرسپولیس پس از پیروزی مقابل آلومینیوم اراک حالا شرایطی آرام دارد اما اوضاع استقلال بعد از خاتمه مسابقه با

به گزارش خبرورزشی، استقلال و پرسپولیس چهارشنبه هفته جاری در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که وضعیتی کاملاً متفاوت دارند و حداقل روی کاغذ اوضاع این دو تیم اصلاً قابل مقایسه با یکدیگر نیست چون پرسپولیس پس از پیروزی مقابل آلومینیوم اراک حالا شرایطی آرام دارد اما اوضاع استقلال بعد از خاتمه مسابقه با نساجی به واسطه مصاحبه‌هایی که داوود حقدوست و جواد نکونام انجام دادند، حسابی متشنج شد.

استقلال چهارشنبه این هفته در حالی به معرکه دربی خواهد رفت که مقابل این تیم صاحب یک رکورد خاص و البته منفی شده که چشم امید همه هواداران برای شکسته شدن آن به جواد نکونام و شاگردانش دوخته شده است.

آبی پوشان پایتخت دهم اسفند سال ۹۶ با تک گل وریا غفوری و با هدایت وینفرد شفر توانستند پرسپولیس را در دور برگشت لیگ هفدهم شکست بدهند. از آن مسابقه به بعد استقلال دیگر نتوانسته پرسپولیس را در طول ۹۰ دقیقه دربی‌ها شکست بدهد و دو پیروزی که پس از آن برابر حریف سنتی خود کسب کرد، در ضیافت پنالتی‌ها حاصل شد (هر دو مسابقه در چارچوب جام حذفی بودند) روز چهارشنبه دقیقاً ۲۴۰۰ روز می‌شود که استقلال نتوانسته در پایان وقت قانونی پرسپولیس را ببرد و باید ببینیم جواد نکونام می‌تواند این طلسم را شکست داده و بعد از وینفرد شفر به آخرین سرمربی استقلال تبدیل شود که در خاتمه ۹۰ دقیقه دربی را برده است یا خیر؟

نکونام تاکنون دو بار تحت عنوان سرمربی استقلال جدال با پرسپولیس را تجربه کرده که هر دو دیدار با نتیجه مساوی به پایان رسیده اند.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn