کد خبر : 88762
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۷

تیم منتخب هفته پنجم لیگ برتر: سهم پر رنگ ملوان، نساجی، تراکتور و پرسپولیس

تیم منتخب هفته پنجم لیگ برتر: سهم پر رنگ ملوان، نساجی، تراکتور و پرسپولیس

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی به پایان رسید که پرسپولیس پس از دو شکست متوالی مقابل شاگردان سیدمجتبی حسینی در دو تقابل اخیرش، توانست آلومینیوم را با نتیجه دو بر صفر شکست بدهد و شرایط بهتری پیدا کند تا دو مدافع و یک مهاجم هم

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی به پایان رسید که پرسپولیس پس از دو شکست متوالی مقابل شاگردان سیدمجتبی حسینی در دو تقابل اخیرش، توانست آلومینیوم را با نتیجه دو بر صفر شکست بدهد و شرایط بهتری پیدا کند تا دو مدافع و یک مهاجم هم در جمع 11 ستاره برتر داشته باشد.

ملوان انزلی برد ارزشمندی در خانه برابر شمس‌آذر به دست آورد که عملکرد دو بازیکن عقب زمین این تیم قابل توجه‌تر از مهره‌های هجومی بود و تراکتور با جبران شکست اخیرش توانست در خرم‌آباد از سد خیبر عبور کند و یک پله پایین‌تر از سپاهان قرار بگیرد تا این تیم‌های برنده، هر کدام دو نماینده در جمع بهترین‌ها به خود اختصاص بدهند.

فولاد خوزستان با برتری مقابل هوادار تهران، ذوب‌آهن با گلزنی هافبک با تجربه خود و تساوی ارزشمند برابر سپاهان، نساجی مازندران با متوقف کردن استقلال در قائم‌شهر و آبی‌های پایتخت با نمایش موثر چپ‌پای تعویضی خود به یک امتیاز رسیدند تا هر کدام یک نماینده در تیم منتخب هفته پنجم لیگ برتر به خود اختصاص بدهند که اسامی آنها و شرح عملکردشان را در ادامه می‌خوانید:

دروازه‌بان: حبیب فرعباسی (ملوان)

عملکرد خوبی در ترکیب تیمش در دیدار مقابل شمس‌آذر داشت و توانست با چند مهار خوب که اوج آن در مهار پنالتی به نمایش گذاشته شد، در جریان این بازی یک کلین‌شیت ارزشمند ثبت کرده و به تیمش در ثبت این برتری کمک کند.

مدافع میانی: موسی کولیبالی (فولاد خوزستان)

مدافع بلند قامت فولادی‌ها که تجربه بالایی هم در لیگ برتر دارد یک بار دیگر نشان داد علاوه بر کارهای موفق دفاعی، در گلزنی هم بازیکن ماهری است و توانست نقش اساسی در کسب سه امتیاز برای گل‌محمدی و شاگردانش برابر هوادار ایفا کند.

مدافع میانی: محمدحسین کنعانی‌زادگان (پرسپولیس)

گل زودهنگامی از روی نقطه پنالتی برای پرسپولیس مقابل آلومینیوم به ثمر رساند و در ادامه هم در انجام امور دفاعی موفق و کم اشتباه ظاهر شد تا از چهره‌های اصلی تیمش در کسب برد مهم پیش از دربی در هفته پنجم محسوب شود.

مدافع راست: دانیال اسماعیلی‌فر (تراکتور)

این روزها حسابی در ترکیب تراکتور خوش می‌درخشد و از عوامل نتایج خوب این تیم است و در بازی این هفته مقابل خیبر خرم آباد هم روی یک نفوذ خوب گل دوم و برتری بخش تیمش را به ثمر رساند تا بازیکن مفیدی در ترکیب تیم اسکوچیچ باشد.

مدافع چپ: ابوالفضل جلالی (استقلال)

در روزی که استقلال عملکرد قابل قبولی نداشت، جلالی از معدود خوب‌های آبی‌پوشان بود که هم از جناح خودش اجازه نفوذ چندانی به حریف نداد و هم اینکه گل دوم تیمش را هم به ثمر رساند و مانع یک شکست تلخ برای نکونام و شاگردانش شد.

هافبک دفاعی: کمال کامیابی‌نیا (ذوب آهن)

تعویض طلایی محمد ربیعی در دربی اصفهان بود و اگرچه خیلی دیر به میدان آمد ولی تاثیر خودش را در همان دقایق اندک حضورش در زمین نشان داد و دروازه تیم صدرنشین لیگ برتر را باز کرد تا سپاهان پنجمین برد پیاپی خودش را کسب نکرده باشد.

هافبک میانی: ریکاردو آلوز (تراکتور)

مهندس لیگ برتر در سه فصل اخیر همچنان خوش می‌درخشد و علاوه بر پاس گل، هرجا نیاز تیمش باشد در امر گلزنی هم موفق و ماهر نشان داده است. آلوز در دیدار مقابل خیبر ستاره تیمش بود و با یک گل زیبا برتری خودش را هم به رخ سایر بازیکنان کشید.

هافبک هجومی: حسین زامهران (نساجی)

یک پنالتی برای نساجی مقابل استقلال گرفت و البته منجر به اخراج روزبه چشمی هم شد. کاپیتان نساجی حسابی استقلال را در این هفته از رقابت‌ها آزار داد و ستاره تیمش در زمین بود و شایستگی حضور در بین نفرات برتر هفته را دارد.

هافبک هجومی: محمدرضا رضایی (ملوان)

مدافع تیم فوتبال ملوان که در این بازی یک خط جلوتر بازی می‌کرد نمایش درخشانی مقابل شمس آذر داشت و هر دو گل تیمش را به ثمر رساند تا نفر اول ترکیب انزلی‌چی‌ها در نبرد حیثیتی میان ملوان و شمس آذر باشد و برد تیمش را در این بازی مهم و حساس رقم زد.

مهاجم: علی علیپور (پرسپولیس)

مهاجم پرسپولیس روز درخشانی مقابل آلومینیوم داشت و با زدن یک گل انفرادی و با استفاده از تکنیک شخصی خودش در کنار گرفتن یک پنالتی چهره اول تیمش در این پیروزی بود و پیش از دربی حسابی آمادگی بالای خودش را به رخ تیم رقیب کشید و باید دید در دربی هم می‌تواند این درخشش را تکرار کند یا نه.

مهاجم: حامد پاکدل (نساجی)

بازی خوبی مقابل استقلال از خودش به نمایش گذاشت و مزد عملکردش را هم بازدن یک گل در این دیدار گرفت. پاکدل انگیزه زیادی داشت تا در یک بازی مهم گلزنی کند و یک بار دیگر توانایی‌هایش را نشان دهد و تقابل هفته پنجم با استقلال فرصت خوبی برای او بود.

سرمربی: مازیار زارع (ملوان)

انگیزه بالایی مقابل شمس آذر داشت. تیمی که ابتدا به عنوان سرمربی‌اش انتخاب شد و سپس او را کنار گذاشتند و به تیم محبوبش ملوان برگشت و حالا توانایی‌هایش را به رخ مسئولان باشگاه قزوینی کشید. او تیمش را در این بازی به خوبی هدایت کرده بود.

منبع خبر

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn