کد خبر : 88831
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹

ستاره سیتی توپچی‌ها را تحقیر کرد؛ لیورپول و آرسنال؟ اصلا شبیه هم نیستند! آرسنال که فوتبال بازی نمی‌کند!

ستاره سیتی توپچی‌ها را تحقیر کرد؛ لیورپول و آرسنال؟ اصلا شبیه هم نیستند! آرسنال که فوتبال بازی نمی‌کند!

آرسنال برای بزرگ‌ترین بازی فصل به میدان رفت و در هفته پنجم لیگ برتر با منچسترسیتی روبرو شد. پس از گل زودهنگام ارلینگ هالند، گل ریکاردو کالافیوری باعث تساوی شد و سپس گابریل با ضربه سر باعث پیشی گرفتن آرسنال شد. اما در انتهای نیمه اول لئاندرو تروسار به خاطر خطای دوم اخراج شد و

آرسنال برای بزرگ‌ترین بازی فصل به میدان رفت و در هفته پنجم لیگ برتر با منچسترسیتی روبرو شد. پس از گل زودهنگام ارلینگ هالند، گل ریکاردو کالافیوری باعث تساوی شد و سپس گابریل با ضربه سر باعث پیشی گرفتن آرسنال شد. اما در انتهای نیمه اول لئاندرو تروسار به خاطر خطای دوم اخراج شد و این باعث شد آرتتا تاکتیک‌های دفاعی شدیدی را در نیمه دوم به کار گیرد. این تصمیم تقریباً نتیجه داد و آرسنال تا دقیقه ۹۸ پیش بود تا اینکه جان استونز گل تساوی را زد. در حالی که هواداران آرسنال از عزم و اراده تیم خود تمجید کردند، برناردو سیلوا به انتقاد از تاکتیک‌های این تیم پرداخت.

سیلوا در گفتگو با TNT به مقایسه رویارویی با لیورپول و آرسنال پرداخت و گفت: «خوب، شاید به این دلیل که لیورپول قبلاً لیگ برتر را برده و آرسنال نه. لیورپول همچنین یک لیگ قهرمانان اروپا برده، در حالی که آرسنال هنوز موفق نشده. لیورپول همیشه به صورت مستقیم با ما روبه‌رو می‌شد تا بازی‌ها را ببرد. از این منظر، بازی‌های ما با آرسنال مانند مسابقات‌مان با لیورپول نبود و نیست.»

سیلوا تأکید کرد که تنها یک تیم برای فوتبال بازی کردن به میدان آمده بود. او همچنین از داور، مایکل الیور، انتقاد کرد که اجازه داد آرسنال تیم سیتی را تحت فشار قرار دهد.

او افزود: «تنها یک تیم به بازی فوتبال آمد. تیم دیگر مشخص نبود چه کار می‌کند و متأسفانه داور اجازه داد. اما در نهایت به تساوی رسیدیم و این بهترین امتیازی بود که می‌توانستیم با توجه به شرایط آخر بازی به دست آوریم.»

او همچنین اشاره کرد: «ما خوشحال نیستیم چون به دنبال سه امتیاز بودیم، اما شخصاً از نحوه بازی‌مان راضی‌ام. خوشحالم که همیشه به میدان می‌رویم تا هر بازی را ببریم. همه چیز از ثانیه اول شروع شد. در اولین اقدام متوجه شدیم چه اتفاقی قرار است بیافتد. ما بازیکنی داشتیم که آنها او را در ۱۰ دقیقه دو بار به زمین انداختند. گلی خوردیم که قبلش داور کاپیتان ما را صدا کرده بود و بعد به او اجازه نداد سر جای خود برگردد تا بازی را شروع کند. گل دوم آنها هم کار همیشگی‌شان در ایجاد مانع برای دروازه‌بان بود، و داور اجازه داد.»

سیلوا در نهایت از این موضوع که در آغاز هر فصل با اتحادیه فوتبال انگلیس جلسات متعددی برگزار می‌شود و وعده کنترل این وضعیت را می‌دهند، ولی در عمل هیچ اتفاقی نمی‌افتد، شدیدا ابراز ناراحتی کرد.

بیشتر بخوانید: گواردیولا شاکی شد: بازیکنانم باید به داور بگویند «نه»!

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn