کد خبر : 88841
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶

راز داشتن پوست شفاف و سالم

راز داشتن پوست شفاف و سالم

به گزارش سایت خبری پرسون، بسیاری از مردم دنیا همانند بخشی از مردم کشور خودمان شیفته فرهنگ مردم کشور کره‌جنوبی هستند و در این بین نباید از تاثیر امپراطوری قدرتمند موسیقی و سینما و تلویزیون کره بر مخاطبان بین‌المللی گذشت. البته همه‌چیز هم تاثیر رسانه و هیاهوی تبلیغاتی نیست و فرهنگ و تاریخ و نگاه

به گزارش سایت خبری پرسون، بسیاری از مردم دنیا همانند بخشی از مردم کشور خودمان شیفته فرهنگ مردم کشور کره‌جنوبی هستند و در این بین نباید از تاثیر امپراطوری قدرتمند موسیقی و سینما و تلویزیون کره بر مخاطبان بین‌المللی گذشت. البته همه‌چیز هم تاثیر رسانه و هیاهوی تبلیغاتی نیست و فرهنگ و تاریخ و نگاه خاص مردم کره به موضوعاتی چون غذا، سلامتی جسمی و روحی و داشتن پوست و هیکل مناسب برای بسیاری از مردم دنیا جذاب است.

در این مقاله همراه هم نگاهی می‌اندازیم به جهانبینی جالب و کامل مردم این بخش از دنیا و قرار است اندکی بیشتر با نگاه منحصربفرد کره‌ها به سلامتی و غذا و جوانی آشنا شویم.

فرهنگ کره را شاید بتوان همچون کتاب راهنمایی برای گذران زندگی در اوج سرزندگی و داشتن دلی جوان در هر سن و سالی دانست. مردم و فرهنگی که در دنیا با پوست‌های بی‌نقص، هیکل‌های ترکه‌ای و متناسب و انرژی زیاد برای چشیدن طعم زندگی شناخته می‌شود و کره‌ای‌ها حالا سال‌هاست که به خاطر نگاه خاص و متفاوتشان به سلامتی تحسین می‌شوند.

در فرهنگ مردم کره جوان و پرانرژی ماندن نه یک آرزوی محال بلکه یک اصل و وظیفه است و سبک زندگی آن‌ها پر است از عادات و تمارینی برای اینکه هم احساس فوق‌العاده‌ای داشته باشند و هم فوق‌العاده به نظر برسند. در ادامه سعی می‌کنیم راز کره‌ای‌ها برای سرزنده بودن و جوانی را کشف کنیم و برای یافتن این راز سری به روتین پوستی، رژیم غذایی، سبک زندگی و عادات روزانه مردم این کشور خواهیم زد.

همان‌طور که در تصویر می‌بینید رمز و راز کره‌ای‌ها برای احساس جوانی در دل و جوان به نظر رسیدن در ظاهر در این عادات خلاصه می‌شوید:

رژیم غذایی سالم

ورزش مرتب و مداوم

روتین و رسیدگی روزانه به پوست

مراقبت در برابر آفتاب

مصرف زیاد آب

داروهای گیاهی

تمرین‌های روزانه برای رسیدن به آگاهی ذهنی

پاکسازی دوباره

رژیم غذایی غنی از مخمر

اهمیت داشتن خوابی بی‌نقص

و در نهایت تکنیک‌هایی برای رسیدن به آرامش


منبع: مهر

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn