کد خبر : 88981
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۵

یک شام به من باختی!

یک شام به من باختی!

فرزاد زامهران درباره برخورد خود با زبیر نیک نفس که منجر به اعلام پنالتی برای نساجی در دیدار با استقلال شد صحبت کرد. به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال نساجی در هفته پنجم لیگ برتر میزبان استقلال بود و در یک بازی جنجالی به تساوی ۲-۲ رسید. فرزاد زامهران در خصوص این مسابقه به خبرنگار

فرزاد زامهران درباره برخورد خود با زبیر نیک نفس که منجر به اعلام پنالتی برای نساجی در دیدار با استقلال شد صحبت کرد.

زا مهران به سید حسین: یک شام به من باختی!

به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال نساجی در هفته پنجم لیگ برتر میزبان استقلال بود و در یک بازی جنجالی به تساوی ۲-۲ رسید. فرزاد زامهران در خصوص این مسابقه به خبرنگار ما گفت: بازی با استقلال یک بازی خوب و جان‌دار بود و هر دو تیم دنبال پیروزی بودند و تا لحظه آخر هم پا پس نکشیدند. فکر می‌کنم هر کسی در ورزشگاه بود و یا بازی را تماشا کرد، از دیدن بازی لذت برد.

او در ادامه با اشاره به عملکرد خوب نساجی در این مسابقه عنوان کرد: به نظرم این مسابقه جزء بازی‌هایی بود که ما می‌توانستیم برنده بازی باشیم. به هر حال بازی برابر تیمی بود که سه گل در آسیا زده بود. استقلال تیم بزرگی است و سال قبل هم تا لحظه آخر برای قهرمانی جنگید. بازی برابر چنین تیم‌هایی چه در تهران و چه در قائمشهر سخت است اما من فکر می‌کنم ما خوب بازی کردیم و حتی می‌توانستیم پیروز بازی باشیم.

زامهران در مورد اعتراضاتی که به قضاوت داور این مسابقه وجود داشت، گفت: با توجه به اینکه بازی با VAR بود، باید خیلی کم‌تنش‌تر پیش می‌رفت، اما فکر می‌کنم صحنه‌ای که برای استقلال پنالتی اعلام شد، خیلی سخت‌گیرانه بود و داور می‌توانست پنالتی نگیرد. در سایر صحنه‌ها اتفاق خاصی رخ نداد و به نظرم تصمیمات داور درست بود.

بازیکن نساجی درباره برخورد زبیر نیک‌نفس با او که منجر به اعلام پنالتی به سود نساجی شد، توضیح داد: من قبل از اینکه صحنه به VAR برود هم صد درصد مطمئن بودم و حتی آنجا سیدحسین حسینی هم با من یک شرطی بست و آن را باخت. در واقع ایشان می‌گفت پنالتی نیست و شرط بستیم و حالا ایشان باید یک شام من را مهمان کند.

او در مورد جنجال‌هایی که پیرامون سیستم کمک داور ویدئویی وجود دارد، گفت: قبل از اینکه VAR به کشور بیاید، باید زیرساخت‌ها فراهم و دوربین‌ها اضافه می‌شد. در برخی بازی‌ها کیفیت دوربین‌ها به حدی بد است که ما خودمان پس از مسابقه نمی‌توانیم صحنه‌های بازی را از روی تصاویر تلویزیونی تشخیص بدهیم. اگر قرار باشد داور در آن‌ لحظه با همان کیفیت و همان زوایا صحنه‌ها را ببیند، هیچ مشکلی حل نمی‌شود. باید دوربین‌ها زیاد باشد و داوران بتوانند از چند صحنه ببینند و تصمیم بگیرند. فکر می‌کنم زیرساخت‌های VAR اصلا فراهم نشده و فقط زور فیفا باعث ورود این سیستم شده است.

زامهران که روی هر دو گل نساجی در این مسابقه تاثیرگذار بود، درباره عملکرد خود در این مسابقه اظهار داشت: من هم در کنار بچه‌ها توانستم در این بازی تاثیرگذار باشم. تأثیرگذاری من حاصل زحمت کل تیم بود و خدا را شکر توانستیم بازی خوبی ارائه بدهیم. به نظرم کاملا مشخص بود تیم‌مان جزء تیم‌هایی است که راه میفتد و شاید در ابتدا فشار بدنسازی بود، اما در حال حاضر بهتر شده است. امیدوارم در هفته‌های آینده امتیازاتی را که در هفته‌های ابتدایی از دست دادیم، جبران کنیم.

او در مورد شرایط نساجی در فصل جدید گفت: تیم سال قبل حفظ شده و در پست‌هایی که کمبود بازیکنان داشتیم، بازیکنانی اضافه شده‌اند. فکر می‌کنم تیم یک‌دست و خوبی داریم و زمانی هم که بازیکنان جدید با تیم هماهنگ شوند، به شرایط خوبی خواهیم رسید. امیدوارم یک سال خیلی خوب را کنار هواداران بگذریم.

این بازیکن همچنین در خصوص تقابل با شمس‌آذر در هفته ششم عنوان کرد: شمس‌آذر تیم سخت‌کوش و با دوندگی بالاست و قطعا بازی سختی در قزوین داریم، اما ما هم نساجی هستیم و برای بردن بازی می‌کنیم. امیدوارم بتوانیم حداکثر امتیاز را از این بازی بگیریم و برگردیم.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn