کد خبر : 89208
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۱

شکایت لیبی از ایران و فرانسه؛ تیم شمسایی متهم شد

شکایت لیبی از ایران و فرانسه؛ تیم شمسایی متهم شد

دیدار تیم‌های فوتسال ایران و فرانسه از دیدگاه برخی کشور‌های حاضر در جام جهانی فوتسال دارای شبهات زیادی است. سایت روزنامه آ اِس درباره دیدار کسل‌کننده روز گذشته (دوشنبه) تیم‌های ملی فوتسال ایران و فرانسه در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان، گزارش خود را با عبارت رسوایی در جام جهانی فوتسال آغاز کرد و نوشت: ایران

دیدار تیم‌های فوتسال ایران و فرانسه از دیدگاه برخی کشور‌های حاضر در جام جهانی فوتسال دارای شبهات زیادی است.

سایت روزنامه آ اِس درباره دیدار کسل‌کننده روز گذشته (دوشنبه) تیم‌های ملی فوتسال ایران و فرانسه در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان، گزارش خود را با عبارت رسوایی در جام جهانی فوتسال آغاز کرد و نوشت: ایران و فرانسه برای صدرنشینی با هم روبه‌رو شدند و مشکل اینجا بود که تیمی نمی‌خواست پیروز شود.

سرمربیان تایلند و لیبی به این اتفاق واکنش نشان دادند. ریکاردو اینیگس سرمربی اسپانیایی لیبی که تیمش در مرحله گروهی جام جهانی حذف شد، در صفحه شخصی خود نوشت: لیبی به دلیل تبانی در این مسابقه قصدِ شکایت دارد. 

تیم‌های فوتسال ایران و فرانسه در بازی روز گذشته در نیمه اول قصد پیروزی نداشتند و این به دلیل قرعه بعدی دو تیم بود و اگر چه این در فوتبال رایج است، اما از لحاظ اخلاقی و قانونی اگر ثابت شود که دو تیم تلاش می‌کردند که گل نزنند شاید از سوی فیفا با تنبیه مواجه شوند.

تیم ملی فوتسال کشورمان در نیمه دوم بازی تا پایان با حساب ۴ بر ۱ به پیروزی رسید و برخلاف میل کادر فنی باید به مصاف تیم خوب مراکش برود.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn