کد خبر : 89249
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۶

سقوط 70 میلیونی محصول بهمن موتور در یک روز!+ جزئیات

سقوط 70 میلیونی محصول بهمن موتور در یک روز!+ جزئیات

ماه پیش بود که شرکت بهمن موتور پس از مدت‌ها بی‌خبری، سرانجام قیمت جدید پیکاپ G9 را اعلام کرد. در حالی که این محصول بهمن موتور، این روزها درگیر مشکلات توقف تولید و عدم تخصیص ارز شده است، شرکت بهمن موتور ضمن اعلام قیمت جدید این خودرو، خبر داده که در صورت برطرف شدن موانع تولید،

ماه پیش بود که شرکت بهمن موتور پس از مدت‌ها بی‌خبری، سرانجام قیمت جدید پیکاپ G9 را اعلام کرد. در حالی که این محصول بهمن موتور، این روزها درگیر مشکلات توقف تولید و عدم تخصیص ارز شده است، شرکت بهمن موتور ضمن اعلام قیمت جدید این خودرو، خبر داده که در صورت برطرف شدن موانع تولید، می‌تواند تا پایان سال 1403 حدود 1000 دستگاه دیگر از این پیکاپ گران‌قیمت را وارد بازار کشورمان کند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از تجارت نیوز؛ به‌رغم تأخیر و تعللی که در قیمت‌گذاری این محصول پیش آمده، اما امروز این محصول وارداتی افت 70 میلیون تومانی را تجربه کرد. 

بر این اساس امروز 2 مهر 1403 پیکاپ G9 در بازار سه میلیارد و 200 میلیون تومان قیمت خورد. همچنین بهمن موتور نرخ کارخانه محصول وارداتی خود را در شهریور ماه دو میلیارد و 590 میلیون تومان اعلام کرد.  

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn