کد خبر : 89254
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۳

تغییرات جدی اسکوچیچ در ترکیب تراکتور تبریز

تغییرات جدی اسکوچیچ در ترکیب تراکتور تبریز

به گزارش پارسینه و به نقل از ورزش سه؛ دراگان اسکوچیچ ؛ سرمربی کروات تیم تراکتور که در بازی با الوکره ابتکار بازی با سه مدافع را از خود نشان داد، حالا این سیستم را حفظ کرده، اما یک تغییر مهم را در نفرات خود اعمال کرده است. امیرحسین حسین‌‌زاده بازیکنی است که از ترکیب خارج

به گزارش پارسینه و به نقل از ورزش سه؛ دراگان اسکوچیچ ؛ سرمربی کروات تیم تراکتور که در بازی با الوکره ابتکار بازی با سه مدافع را از خود نشان داد، حالا این سیستم را حفظ کرده، اما یک تغییر مهم را در نفرات خود اعمال کرده است.

امیرحسین حسین‌‌زاده بازیکنی است که از ترکیب خارج شده و جای خود را به مهدی هاشم‌نژاد داده تا او به همراه مهدی ترابی دو بال تهاجمی این تیم باشند.

پشت سر آنها دانیال و نادری بازی خواهند کرد و ایگور پوستونسکی و ریکاردو الوز هم نقش ارسال پاس را برعهده خواهند داشت.

این در حالی است که در روز نیمکت‌نشینی سوکول چیکالشی و مهدی عبدی، این تامی اشترکالی است که برای تیم تراکتور بازی خواهد کرد.

در خط دفاعی هم شجاع رهبر مدافعان با حضور عارف اقاسی و غلامی خواهد بود؛ پشت سر آنها نیز بیرانوند از دروازه محافظت می‌کند.

ترکیب تراکتور را بخوانید:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، عارف غلامی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد نادری، ایگور پوستونسکی، ریکاردو آلوز، مهدی هاشم‌نژاد، مهدی ترابی و تومیسلاو اشترکالی

هاشم‌نژاد جانشین حسین‌زاده در ترکیب

سرمربی کروات تراکتور برای دیدار با خیبر خرم آباد دست به تغییراتی در ترکیب تیمش زد. اسکوچیچ که در بازی قبلی با سیستم سه دفاعه به پیروزی رسیده بود، این بار هم به این سیستم پایبند ماند. اما مهم‌ترین تغییر در ترکیب، خارج شدن حسین‌زاده و ورود هاشم‌نژاد به ترکیب بود. هاشم‌نژاد به همراه ترابی وظیفه هدایت خط حمله تراکتور را بر عهده خواهند داشت.

 

 


+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn